Αρχική > Αυτοέκφραση > H ζωή μου είναι Κυριακή

H ζωή μου είναι Κυριακή

(Από πλαθουέλα των Αθηνών. Κάπου στον Ερυθρό Σταυρό.)

Για Μα εμένα

η ζωή μου

είναι Κυριακή.

Μπύρες μπάχαλα

κ μια καλή

εκδομή εκδρομή.

Και χασίς

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. xk
    24 Φεβρουαρίου 2011 στο 10:55 πμ

    κάνατε την εκδρομή , εκ-δομή
    εκ παραδ(ρ)ομής;
    ωραίο το blog σας
    καλημέρα

  2. 24 Φεβρουαρίου 2011 στο 12:11 μμ

    Ω! Πού πήγε το Ρω της εκ-δομής;

    Ευχαριστώ. Είχα εντοπίσει το «μα» που έγινε «για», αλλά το Ρω no.

    Ωραία και τα δικά σας μπλογκξ [με Ξι]. Θα εντρυφήσω μόλις τελειώσω τα τρέχοντα [με Ρω].

    Καλημέρα σας!

  3. xk
    24 Φεβρουαρίου 2011 στο 7:37 μμ

    ίσως ευθύνεται η σειρά με την οποία επισκεφτήκατε τα παγκάκια για την
    αποδρόμηση
    (μερσί)
    καληνύχτα σας

  4. 25 Φεβρουαρίου 2011 στο 1:48 μμ

    Μπα, μάλλον ευθύνεται η μέρα που τα φωτογράφισα. Διότι, για εμένα, η ζωή μου είναι Παρασκευή [καλή ώρα, σαν σήμερα].

    Την καλησπέρα μου.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

