Αρχική > Αυτοέκφραση > Ένα «καψουροτράγουδο» [τι άλλο;] και η μεταστροφή του [αυτό δεν το περιμένατε!]

Ένα «καψουροτράγουδο» [τι άλλο;] και η μεταστροφή του [αυτό δεν το περιμένατε!]

Το «καψουροτράγουδο»:

Και η μεταστροφή του [πώς το λέγανε στα γαλλικά οι καταστασιακοί;]:

Θα μπορούσα να σας πω διάφορες καταπληκτικές ιστορίες για το πρώτο τραγούδι. [Το δεύτερο το «τσίμπησα» στο youtube, ψάχνοντας το πρώτο.]

Αλλά και να σας τις πω, «κορόιδα» είστε να τις πιστέψετε; Εδώ, μερικοί, επειδή δεν είναι κορόιδα κανενός, έχουν αρχίσει να μην πιστεύουν ούτε τον εαυτό τους. Αυτοί ξέρουν. Καλύτερα από τον καθένα.

ΥΓ1. Σας είπα. Είναι κολλητικός εκείνος ο ιός του πώς-τον-λέγανε…

ΥΓ2. Λεωνίδας Κύρκος. Αυτόν σας θυμίζει ο performer προς το τέλος του δεύτερου τραγουδιού. Για να μην «ψάχνεστε». Κορόιδα!

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. 14 Μαΐου 2011 στο 5:37 μμ

    «O Captain! My Captain!»
    Oh! comme le Vendredi Grand vous a été difficile!
    Une route qui vous est si familière,
    mais que vous reprenez, encore une fois,comme un novice!

    καλησπέρα σας!

  2. 14 Μαΐου 2011 στο 5:53 μμ

    @ L’Enfant de la Haute Mer

    Καλά είστε καταπληκτικός τύπος!

    Εκείνες τις διορθώσεις δεν «τις έχω περάσει ακόμα» [περιμένει γερό «ξεσκόνισμα» αυτό το κείμενο, που «μου ‘χε έρθει» να «μεταφράσω (;) [Ευχαριστώ!!!], οπότε καλά μού κάνετε, και μου τα λέτε… γαλλικά. Πώς να σας ζητήσω τώρα βοήθεια στη μετάφραση;

    [Μια μικρή χαρούλα (θα μείνει μεταξύ μας): με το Vendredi Grand πού «παραπέμπετε»; Στη Σταύρωση; Καμία σχέση. Απλά, τώρα τελευταία γνωρίζω κάτι καταπληκτικούς τύπους που μού θυμίζουν αυτό το γεγονός.]

    Πάντως αυτά που μου λέτε [στα… γαλλικά] είναι ολόσωστα. Βέβαια, μπορεί να κάνω λάθος στη μετάφραση, αλλά είναι κι αυτό ένα σωστό λάθος. Όπως κι εσείς μπορεί να έχετε κάνει ένα ολόσωστο λάθος σ’ αυτά που μου λέτε. Κι έτσι, είμαστε κι οι δύο σωστοί [ακόμα και με τον λάθος τρόπο]!

    Την καλησπέρα μου επίσης! Καλό Σ/Κ! Όλα τα καλά!

    [Εξάλλου για μας τους αριστερούς, όλα πάνε δεξιά. Και αντιστρόφως!]

  3. 14 Μαΐου 2011 στο 6:03 μμ

    Καλά είστε καταπληκτικός τύπος! (δεν σας καταλαβαίνω..)

    σας τα λέω γαλλικά (με την καλή έννοια) για να μείνουν κατά το δυνατόν μεταξύ μας..
    το V.G. παραπέμπει σ’εκείνη την σημαδιακή ΜεγΠαρ. που όλα γύρισαν τούμπα και την είδατε αλλιώς!
    Την μετάφραση την ξέρετε πάρα πολύ καλά, εδώ εσείς μεταφράσατε άλλα κι άλλα..
    Κρατείστε γερά τη σχεδία πάνω από το νερό, στα πέλαγα της σχετικότητας!
    Για τις διορθώσεις δεν έχω απαιτήσεις, το αυτόφωρο έχει παρέλθει και από χτες ισχύει ήδη και παραγραφή.

  4. 14 Μαΐου 2011 στο 6:04 μμ

    αν μη τι άλλο,
    σας αναγνωρίζω την τέχνη του «δολώνειν»

  5. 14 Μαΐου 2011 στο 6:24 μμ

    @ L’Enfant de la Haute Mer

    Κι εγώ δεν σας καταλαβαίνω, αλλά γι’ αυτό ακριβώς σάς θεωρώ καταπληκτικό τύπο! Αν σας καταλάβαινα, τι λόγο θα είχα να σας θεωρήσω καταπληκτικό τύπο;

    Μια χαρά είναι τα γαλλικά σας. Δεν τα καταλαβαίνω, ακόμα κι αν τα λέγατε «γαλλικά». Στούρνος στο κατανοείν…

    Αμ, δεν ήταν Μεγάλη Παρασκευή η σημαδιακή μέρα που λέτε πως μου συνέβησαν όλα αυτά. Ήταν μια άλλη μέρα, και συνέβη όταν κατέβηκα για μια στιγμή από τον μεγαλύτερο γάϊδαρο που έχω γνωρίσω ποτέ μου [γι’ αυτό και η «ιστορική» φράση «επί πώλου καθήμενος» ;-)], για να ξεκουραστώ μια στιγμή από την πολύχρονη συμβίωσή μου μαζί του, κι αυτός μου έριξε μια κλωτσιά στα οπίσθια και μ’ έστειλε στον αγύριστο! Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου; Εγώ, πάντως έβαλα την ουρά κάτω απ’ τα σκέλια κι επέστρεψα. Τι να ‘κανα ο δύστυχος;!

    Άμα παραγράφτηκε το αδίκημα, «Τέλος Καλό Όλα Καλά!» Ευχαριστώ και για την απονομή χάριτος!

    ΥΓ. Και που να με δείτε [εσείς μην κοιταχτείτε στον καθρέφτη – δεν είστε σαν κι εμένα – το αποκλείω!] στην τέχνη του «τσιμπάειν». Το ‘χω ξαναπεί και ματαπεί: ο «ιός του Χέγκελ» είναι άκρως μεταδοτικός και μολυσματικός.

    Το «δολώνειν» δεν είναι τίποτα μπροστά στο «τσιμπάειν». Εκεί καταπίνω, δολώματα, αγκίστρια, πετονιές, καλάμια [με τους μηχανισμούς, αν έχουν], και σταματάω μόνον ελάχιστα πριν ο στόμας μου φτάσει σε ζωντανή σάρκα [το χέρι, στην προκειμένη περίπτωση]. Αφού τα καταπιώ όλα αυτά, μετά «πτύω τους πυρήνας», που θα ‘λεγε κι ο Πλάτων [κι είμαι σίγουρος ότι κάπου θα το ‘χει πει κι αυτό (όλα τα είχε πει)]. Αν βαρυστομαχιάσω απ’ το φαί, πίνω και μια ρακή για τη χώνεψη. Γλαρώνω, και πάω για ύπνο. Καληνύχτα μου!

    Και καλό σας απόγευμα!

  6. 14 Μαΐου 2011 στο 6:26 μμ

    Με το «ταινιάκι» τι ακριβώς θέλατε να πείτε; Δεν «το ΄πιασα», αν ήταν κάτι να καταπιώ…

  7. 14 Μαΐου 2011 στο 6:30 μμ

    ας μείνει λοιπόν αυτή η μυστηριώδης κουρελού των ασύμβατων μονολόγων..
    τα σέβη μου!

  8. 14 Μαΐου 2011 στο 6:34 μμ

    πώς νόμιζα ότι το “τσιμπάειν” είναι συνηρημένο ?

  9. 14 Μαΐου 2011 στο 6:43 μμ

    «πώς νόμιζα ότι το “τσιμπάειν” είναι συνηρημένο ?»

    Επειδή δεν είμαι του… φιλολογικού και μπερδεύομαι, μπερδεύοντας κι εσάς.

    Εγώ «τσιμπάω» όποιο δόλωμα βρω μπροστά μου, και δω πως μ’ αρέσει. Άλλοι ψαρεύουν, εγώ τσιμπάω τα δικά τους δολώματα – κι όχι μόνον.

    Όταν ψαρεύω εγώ, άλλοι τσιμπάνε [αν γουστάρουν] τα δικά μου δολώματα.

    Το «τσιμπάειν» στο προηγούμενο σχόλιο αναφερόταν αποκλειστικά σε μένα. Εγώ τσιμπάω, κάνω το δικό μου τσιμπάειν.

  10. 14 Μαΐου 2011 στο 6:45 μμ

    🙂
    έχουμε απολύτως συνεννοηθεί!

  11. 14 Μαΐου 2011 στο 7:00 μμ

    Απολύτως;!

    Ε, τότε, να εξηγήσω μερικά πραγματάκια ακόμα, μη μπας και απο-συνεννοηθούμε 😉

    Εγώ «δολώνω», θεραπεύω δηλαδή την τέχνη του «δολώνειν» για να «τσιμπήσουν» άλλοι.

    Εγώ «τσιμπάω» τα «δολώματα» άλλων όταν αυτοί «δολώνουν».

    Έχω αρχίσει και γίνομαι πολύ ξεκάθαρος. Χμ! Άρα συνεχίζω με τις εξηγήσεις.

    Αφήνω τους άλλους -προς το παρόν- και παίρνω μόνον τον εαυτό μου.

    «Δολώνω» και «τσιμπάω» ο ίδιος τα δικά μου «δολώματα». Loop? Loop!

    Άλλες φορές το ξέρω ότι το κάνω, κι άλλες όχι.

    Στη δεύτερη περίπτωση «τσιμπάω» δικά μου «δολώματα» που νομίζω ότι είναι άλλων.

    Και δεν είμαι ποτέ σίγουρος αν τα «δολώματα» που «τσιμπάω» είναι δικά μου ή των αλλονώνε αλιέων.

    Αλλά, σε κάθε περίπτωση, συνεχίζω να τσιμπάω, να γίνομαι δόλωμα, και να τσιμπάω τον εαυτό μου ή να τσιμπάνε άλλοι τα δολώματά μου και πάει λέγοντας.

    Λουπ, μέσα στο λουπ, μέσα στο μέσα λουπ, και πάει λέγοντας.

    Τα fractals πώς λέγονται στα ελληνικά; Κι αυτά τα κλάσματα τα έχω… κλασμένα. Άλλοι έκλαναν άρτους, εγώ τι πέρδομαι;

    Τώρα νομίζω ότι κι εγώ απο-συννενοήθηκα απολύτως με τον εαυτό μου. Δεν με καταλαβαίνω, δηλαδή, εγώ ο ίδιος. Και δεν είμαι πια και τόσο γαϊδούρι, όπως παλιά, που νόμιζα ότι το πρόβλημά του ήταν το ότι δεν με καταλάβαιναν οι άλλοι.

  12. 14 Μαΐου 2011 στο 7:03 μμ

    Ρε… ζυγο-κλασμένε, δεν γινόμαστε ένα από-κλασμα, να την κάνουμε από δω μέσα σιγά-σιγά; Γιατί, αν θυμάμαι καλά, τις φλάντζες τις έχουμε 50-50 εξ αδιαιρέτου. Άμα κάψεις τις δικές σου, καις και τις δικές μου. Ε;

    Ράκος 2.0 [μ-ζ]

  13. 14 Μαΐου 2011 στο 7:06 μμ

    μα έχω πολύ καλά καταλάβει!
    Όπως επίσης ότι έχετε φτάσει στο ανώτατο επίπεδο της γνώσης του εαυτού,
    της επίγνωσης, της φώτισης!
    αν και πιστεύω ότι δεν έχετε σταθεροποιηθεί ακόμη,
    παρουσιάζετε ανεπαίσθητες διακυμάνσεις!
    Τώρα καταλαβαίνω επίσης την άβυσσο που σας χωρίζει από τον κυνικό Γκουρτζίεφ!

  14. 14 Μαΐου 2011 στο 7:08 μμ

    Σωστός! Έχεις απόλυτο δίκιο!

    Καιρός να εγκαταλείψουμε τον κλασματικό εαυτό μας, και να γίνουμε ο ακέραιος εαυτός μας. Τι λες να παραστήσουμε αυτή τη φορά; Το «μηδέν» ή το «ένα»;

    01101010101110101010111000?

    Ράκος 2.0 [μ-ζ].

    ΥΓ. Εγώ ρε είμαι ο μ-ζ. Εσύ στο προηγούμενο σχόλιο ήσουν ο ζ-μ. Εκτός κι αν μπήκε κάνας σιωπηλός πολυλογάς.

    Δεν το γυρίζουμε καλύτερα σε «Ράκος 2.0 (1-0)» και σε «Ράκος 2.0 (0-1)» να μην εξαρτώμαστε απ’ τους αριθμούς των σχολίων;

  15. 14 Μαΐου 2011 στο 7:11 μμ

    Τα ‘παμε; Δεν τα ‘παμε; Μπήκε κι άλλος, και τα ‘κανε μαντάρα. Αλλά και κείνο το “Ράκος 2.0 (1-0)” και “Ράκος 2.0 (0-1)” θυμίζει ποδοσφαιρικό αγώνα. Ας το κάνουμε, έτσι:

    Ράκος 2.0 [μηδέν] και Ράκος 2.0 [ένα]

    Και σ’ αυτή την περίπτωση, υπογράφουμε το σχόλιο ως εξής:

    Ράκος 2.0 (ακέραιο μορφόκλασμα)

  16. 14 Μαΐου 2011 στο 7:13 μμ

    Adiós Amigo, προσώρας
    και όλα τα καλά σε σας και τους εδικούς σας!

  17. 14 Μαΐου 2011 στο 7:25 μμ

    @ L’Enfant de la Haute Mer

    Για πολυλογού* πολύ λίγα λέτε σήμερα 😉

    Κι επειδή λέτε πως έχετε καταλάβει πολύ καλά αυτά που σας λέω, θα κάνω [«παραστήσω»] πως δεν κατάλαβα τι είπατε, και θα σταματήσω τις αδέξιες απόπειρες ασυννενοησίας μας. Δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα 😆

    «Ασυναίσθητες διακυμάνσεις;» Το διαρκές τράνταγμα νομίζω ότι δεν το καταλαβαίνω…

    Αυτό το «κυνικός Γκουρτζίεφ!» από πού το «τσιμπήσατε»;

    Όχι από μένα πάντως. Γιατί κι εγώ από κάπου αλλού το είχα «τσιμπήσει».

    Το λέει σαφέστατα ο ίδιος [τα loop που λέγαμε;]

    Ποιο ήταν άραγε το δόλωμά του [αν υπήρχε κανένα], και τι ακριβώς τσιμπήσαμε εμείς; Αν τσιμπήσαμε κάτι.

    Και να τσιμπηθώ πάλι κοιμισμένος θα είμαι. Πώς μπορεί κάποιος να ξυπνήσει αν τσιμπήσει στον ύπνο του τον κοιμισμένο εαυτό του;

    ♫♪Φωτιά στα… σαββαταπογεύματα / δεν θα με «ξανακλάσω»♫♪

    Ράκος 2.0 (ακέραιο μορφόκλασμα)

    ΥΓ. Άμα ξαναδιασπαστεί το… άτομο θα τους μεταβιβάσω τα δέοντα. Καλά να περνάτε!

    ΥΓ. (@ όλους)Τώρα που έληξε αυτή η «μάχη χωρίς αρχές» που γινόταν μέσα στο λειτουργικό μου, σας ανακοινώνω με χαρά ότι ο ενιαίος εαυτός μου νοιάζεται πάρα μα πάρα πολύ για την ΕΑΥΤΑΡΑ του, κι επειδή νοιάζεται για την ΕΑΥΤΑΡΑ του, θέλει και οι άλλοι να νοιάζονται για την ΕΑΥΤΑΡΑ του, κι έτσι νοιάζεται κι αυτός για τους άλλους. Τους δείχνει το ενδιαφέρον του, περιμένοντας με τη σειρά τους να του δείξουν κι εκείνοι το δικό τους.

    Επιθυμεί να «ψυχαγωγηθεί υπεύθυνα».

    Νιώθω τόσο μόνος, μέσα σ’ αυτό το saturday afternoon παραλήρημα [το τελευταίο, (πώς στα κλάσματα!) το λένε στα αγγλικά;]

    Πώς αλλιώς να το πω ρε γαμώτο;!

    Νιώθω τόσο μόνος σ’ αυτόν τον κόσμο!

    Που είμαι έτοιμος να… διακυμανθώ πάλι από μια «δυαδική διαμάχη δίχως αρχή και τέλος».

    Αλλά αν κλαστώ ξανά στα δύο, τότε δεν θα νοιάζομαι για σας, γιατί τότε δεν θα νοιάζομαι ούτε για τον εαυτό μου.

    Έκαψα φλάντζες!

  18. 14 Μαΐου 2011 στο 7:27 μμ

    * Περίσσευμα απ’ το προηγούμενο σχόλιο. Έγινα απρόσεκτος και ψυχαγωγούμαι υπεύθυνα. Δεν το περίμενα… Μένω κατάπληκτος.

    Λοιπόν ο αστερίσκος:

    Εκκωφαντική Ησυχία!

    Στο http://www.maskes.net.

  19. 14 Μαΐου 2011 στο 8:41 μμ

    αν είμαι εγώ πολυλογού,
    υμείς πώς προσδιορίζεστε?

  20. 14 Μαΐου 2011 στο 9:08 μμ

    Ω! Εσείς εκτός από πολυλογού είστε και επίμονη! 🙂

    Εγώ αυτοπροσδιορίζομαι, μεταξύ πολλών άλλων, και ως «πάμφτωχος», όσον αφορά την πολυλογία μου. Το έγραψα ήδη κάπου εδώ μέσα σήμερα, αλλά πολύ ευχαρίστως 🙂 να το επαναλάβω.

    Είμαι πιστός… εφαρμοστής της θρυλικής παροιμίας

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!

    Και την εφαρμόζω τόσο πιστά και μεθοδικά, με τον μοναδικό τρόπο που μπορεί κάποιος να εφαρμόσει πιστά μια τέτοια «λεκτική ανοησία»: φλυαρώ ακατάπαυστα.

    Γι’ αυτό εξάλλου, δεν σας παραπέμπω στο διάλογο, όπου τα έλεγα όλα αυτά, και τα επαναλαμβάνω εδώ, για να φτωχύνω ακόμα περισσότερο!

    Δεν σας δίνω όμως το λινκάκι, ώστε να αρχίσετε να ψάχνετε μόνη σας, και καθώς θα ψάχνετε θα διαβάσετε ένα σωρό άλλα πράγματα, κι έτσι ακόμα και αν δεν βρείτε αυτό που ψάχνετε, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα φτωχύνετε κι εσείς! Χα! Σατανικό, ε;

  21. 14 Μαΐου 2011 στο 9:13 μμ

    😦
    εντάξει,
    μου φτάνουν τα κομπλιμέντα για σήμερα,
    ίσως και για καμιά βδομάδα!

  22. 14 Μαΐου 2011 στο 9:49 μμ

    Ελάτε τώρα!

    Δεν πιστεύω ότι όλα αυτά τα πήρατε τόσο σοβαρά. Ζητώ συγνώμην. Γίνομαι πολύ χωριάτης όταν χωρατεύω.

    Δεν θα με πειράξει καθόλου να ξανάρθετε και νωρίτερα… Ίσα-ίσα.

    Καλό βράδυ! [Δεν το ‘θελα (σνιφ!)]

  23. 14 Μαΐου 2011 στο 10:39 μμ

    πόσο ν’αντέξει ο άνθρωπος…
    μόνο η μάνα τα συγχωρεί όλα!

  24. 15 Μαΐου 2011 στο 1:43 μμ

    😆 😆 😆

    [Σήμερα μόνον γελάω με την ΕΙΔΗΣΗ της ημέρας. Και προετοιμάζομαι και για τα αυριανά νέα 😆 😆 😆 ]

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

