Αρχική > Αυτοέκφραση > 13 – «Γκουρμεδοποιημένο Προλεταριάτο»

13 – «Γκουρμεδοποιημένο Προλεταριάτο»

Χα!

Πάρτε κι ένα λινκάκι για ένα μπλόγκι:

Γκουρμεδοποιημένο Προλεταριάτο

Το «τσίμπησα» μόνον και μόνον από τον τίτλο [μέσω Του Πρανούς που Προστατεύει τον Μη-Σκοπευτή].

Θεά, θεός, είσαι φίλη/φίλη διαχειρίστρια/διαχειριστή με τέτοιο καταπληκτικό χιούμορ!

Οι υπόλοιποι πάλι δεν με πιστεύετε;! Αχ! Τι θα κάνω με σας;!

Πάρτε ένα μεζεδάκι, από το προτελευταίο ποστάκι του περί ου ο λόγος ευλογίου:

Δούλευες όλη μέρα σα σκύλος και θέλεις να ακούσεις λίγο μουσική; Mαλακία διπλή μιας και σήμερα είναι απεργία;

Σου την έπεσε κανένα κοπρόσκυλο των ματ στην πορεία και έχεις τσίτες;

Θέλεις να επιμορφωθείς πάνω στην ερωτική ζωή των σκύλων;

Είσαι εθισμένος ακροατής μου και ότι μαλακία κι αν κάνω εσύ ακοολουθείς από πίσω σαν πιστό σκυλάκι;

Σε χτύπησε η ζέστη από τις σκυλίσιες μέρες που σκάσανε μύτη ανοιξιάτικα;

Δεν έχει λεφτά να πάρεις σκυλοτροφή στο βλαστάρι σου και ότι είχε μείνει στις κονσέρβες το φαγες εσύ σε κάτι πρόσφατες πείνες;

Είδες απλά το γλυκούλικο σκυλάκι (άχου το) στη φωτό και ψήθηκες;

Όπως και να χει ήρθες στο κατάλληλο μέρος.

Μια εκπομπή γεμάτη με σκυλάδικα μόνο για πάρτη σου.

Τι τυπάρες υπάρχουν εκεί έξω! Κι εγώ κάθομαι μέσα και μπλογκάρω!

Πού θα πάει; Δεν θα ξε-μπλοκάρω;

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. 15 Μαΐου 2011 στο 6:48 μμ

    Ουπς! Sorry παιδιά!

    Τελικά οι διαχειρίστριες/διαχειριστές είναι μπόλικοι…

    [Συμβαίνει και με τους ανθρώπους: Τα ίδια παθαίνει κανένας όταν κοιτάζει μόνο το εξωτερικό ενός άλλου ανθρώπου και δεν εμβαθύνει στον αβυσσαλέα πλούσιο εσωτερικό του κόσμο.]

    Τυπούδες και Τυπάρες είστε όλοι σας!

    Πάω να σας διαβάσω. Ή μήπως έρχομαι; Κι αν έρθω εκεί τότε δεν θα είμαι εδώ;

    Shit! Πάλι εκδηλώνεται πυρκαγιά στις φλάντζες μου…

  2. 15 Μαΐου 2011 στο 7:08 μμ

    Καλά τι τύποι είναι αυτοί; Έχω ξε-τρελαθεί μαζί τους. Όπου να ‘ναι θα βρω πάλι τα λογικά μου.

    Κοιτάξτε τι ανακάλυψαν για τα κείμενα!

    Διαφθορέας, λέει, δοκουμένδων!

    Θα τα ξε-γράψω όλα!

    Ό,τι προλάβατε, προλάβατε!

    Πάω να ξε-μπλογκιαστώ, ο ξε-λογιασμένος…

    Α, ναι! Το λινκ για το ποστ: γιουζφουλ σιτ

    Απολύτως useful. Όπως όλα τα shit του κόσμου…

  3. 15 Μαΐου 2011 στο 7:17 μμ

    Και μην πάτε να δείτε εκεί πως δημιουργούνται παρεξηγήσεις

    Ή πώς shave τη ζωή κάποιου στα κόμιξ [με ξ].

    Εγώ, πάντως, πάω να ξυριστώ, να φορέσω γραβάτα, και να πιάσω θέση στον καναπέ. Οχτώ η ώρα αρχίζει το σημερινό Δελτίο Χαράς στα κανάλια. Μου ‘χαν δέσει το στομάχι κόμπο τώρα τελευταίο. Θα το λύσω κι αυτό. Εδώ έλυσα άλλα κι άλλα…

  4. βα.αλ.
    16 Μαΐου 2011 στο 1:24 πμ

    Και που να τους/τις δεις απο κοντά! Θα ξετρελλαθείς από το πόσο αξιαγάπητοι είναι!!!

    Ρε συ χαλάρωσε!

    Κάτι βλαμμένα είναι… :Ρ

    (Για να δούμε θα πιάσει η προβοκάτσια…;)

    Θα τους προτείνω να αναλάβω ατζέντης τους μου φαίνεται…

  5. 16 Μαΐου 2011 στο 12:47 μμ

    @ βα.αλ.

    Ρε συ το ξέρω! Ότι είναι βλαμμένα,δηλαδή, γιατί κι εγώ βλαμμένο είμαι [αν δεν ταιριάζαμε, θα συμπεθεριάζαμε;]

    Άλλο είναι το πρόβλημά μου: είναι πιο βλαμμένα από μένα ή όχι;

    Αν είναι περισσότερο βλαμμένα από μένα, πώς να τους πείσω να με βλάψουν κι εμένα για να γίνω ίσος τους – κι ίσως να τους ξεπεράσω;

    Κι αν είναι λιγότερο βλαμμένα από μένα, πώς μπορώ να τους βλάψω για να γίνουμε εξίσου βλαμμένα – και να με ξεπεράσουν;!

    ΥΓ. Και δικός μου! Και δικός μου ατζέντης να γίνεις! Μόλις πριν από δυο βδομάδες με απέλυσα απ’ την τελευταία μου δουλειά…

  6. βα.αλ.
    16 Μαΐου 2011 στο 2:01 μμ

    Αυτά είναι!!!

    Κάνουμε την κρίση ευκαιρία…

    Θα χεστούμενε στα τάλαρα να πούμενε… 🙂

  7. 16 Μαΐου 2011 στο 3:23 μμ

    @ βα.αλ.

    Ποια ευκαιρία;! Η κρίση τελειώνει οσονούπω! Θα πάει κι αυτή στον αγύριστο. Όπως μερικές από μας έχουμε ήδη πάει!

    Και τι να τα κάνουμε τα τάλαρα; Όλα τζάμπα θα είναι! Όλα θα τα χαρίζουμε! Κι ο καθένας θα παίρνει ό,τι ακριβώς χρειάζεται. Η εποχή των αρπακτικών τελείωσε. Ένας ολόκληρος κόσμος ανοίγεται μπροστά μας! Ελάτε!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

