Αρχική > Αυτοέκφραση > 14 – «Γέλα Κυρία μου, γέλα μαζί μου» [θρησκευτικός ύμνος]

14 – «Γέλα Κυρία μου, γέλα μαζί μου» [θρησκευτικός ύμνος]

Χα!

[Εκείνο το κεφαλαίο Κάππα της «Κυρίας» στον τίτλο του ποστ το προσέξατε;]

Διαβάστε και «τους στίχοι»:

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, έξω απ’ τον κόσμο σου
περαστικός από το δρόμο σου
κι είχα το θράσος να σ’ αγαπήσω, αητέ
κοίτα η καρδιά μου τι μου ζητάει
έναν αλήτη ποιος τον μετράει
κι αν αγαπάει, ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, λίγη ταυτότητα
δίχως καυτή προσωπικότητα
κι είχα την τρέλα να σε λατρέψω, αητέ
Κοίτα η καρδιά μου λάθη που κάνει
έναν αλήτη κι αν θα πεθάνει
από αγάπη ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Καψουροτράγουδο, ε; Βεβαίως!

[Οι χιλιάνοι -ίσως κι άλλοι λατινοαμερικάνοι- τα καψουροτράγουδα τα λένε «cebolleras». «Cebolla» είναι το κρεμμύδι 😆 ]

Αλλά αυτή τη φορά [αυτό περιμένατε;] δεν πρόκειται να μεταστρέψω «τους στίχοι».

Τους αφήνω ως έχουν.

Διότι αυτό το «καψουροτράγουδο» είναι θρησκευτικός ύμνος!

Προς την Μεγαλύτερη Πλακατζού του Σύμπαντος [και των περιχώρων].

Αυτή η Κυρία είναι η Κυρία μου, είναι η Κυρία όλων μας [μερικοί δεν Την έχετε γνωρίσει ακόμα, αλλά δεν πειράζει.]

Κι όταν η Κυρία γελάει μαζί μου, όταν η Καλή μου γελάει μαζί μου, μοιράζεται μαζί μου και το γέλιο Της.

Η δική Της χαρά γίνεται και δική μου χαρά!

Γιατί κι εγώ, αφού με έπλασε κατ’ εικόναν και καθ’ ομοίωσίν Της, είμαι μια απίστευτη καμωματού!

Κι Εκείνη γελάει με τα καμώματά μου!

Και το δικό Της γέλιο, γίνεται και δικό μου γέλιο, και δική μου χαρά!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Η «εγκύκλιος» που μου ήρθε σήμερα και, ως εξ επιφοιτήσεως, «ανακάλυψα» πως το «καψουροτράγουδο» ήταν θρησκευτικός ύμνος, ήταν η εξής:

Ράκε, είσαι καταπληκτική τύπισσα! Και το ξέρεις! Γιατί εσύ ξέρεις την εαυτή σου καλύτερα απ’ την καθεμία! Αν δεν την ξέρεις εσύ, ποια την ξέρει;

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

ΥΓ. Το δώρο του «αητού» δεν το σχολιάζω καν…

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. 16 Μαΐου 2011 στο 12:58 μμ

    Κι ένα παλιότερο ποστάκι [14-10-2010]: In memoriam: Κώστας Καφάσης

    Ένα γέλιο κι ένα δάκρυ. Για να τιμήσω τη μνήμη του υμνωδού.

  2. 16 Μαΐου 2011 στο 1:14 μμ

    Η Κυρία μου [η Μεγαλύτερη Χωρ-ι-ατατζού του Σύμπαντος], μόλις που έστειλε μια ερμηνευτική εγκύκλιο. Ένα τραγουδάκι, που είχαμε αναλύσει την περασμένη εβδομάδα.

    Και τι μου είπε;

    Το τραγουδάκι να το ακούν οι «μη αναβαθμισμένες» ως έχει:

    «Φτάνει, φτάνει, φτάνει. Η ζωή μου κύκλους κάνει…»

    Οι αναβαθμισμένες να το ακούτε μετεστραμμένα ως εξής:

    «Φεύγουν, φεύγουν, φεύγουν…»

    Και όταν Την ρώτησα «και πού πάνε, όταν φεύγουν; ποιος είναι ο προορισμός τους;»

    Μου απάντησε: «Τις στέλνω μία μία στον αγύριστο!»

    Είναι μια απίστευτη καμωματού Εκείνη 😆

  3. 16 Μαΐου 2011 στο 1:55 μμ

    Δεν ξερω τι σουρεαλιστικά είναι αυτά που λες αγαπητέ Ράκο 1.99 , αυτο που ξερω εγώ είναι ότι η κομματάρα εκφράζει το απόγειο αντρικού πόνου όπως και το αδελφάκι του, οι στροφές του Τερλέγκα 😀 :

  4. 16 Μαΐου 2011 στο 3:02 μμ

    τωρα που λετε για σουρεαλισμο,εχω να επιβεβαιωσω οτι Τερλεγκας και ο Καφασης καταγονται απο την ιδια περιοχη της Θεσσαλιας οπου ενα ιδιοτυπο αντεργκραουντ ειναι παραδοση.Δεν ειναι τυχαιο (ενω εγινε τυχαια) που το εντοπισατε. θελω να πω οτι η επαφη με τη γη βγαζει στην επιφανεια φαινομενικα 🙂 γοητευτικες αντιθεσεις.
    Αυθεντικοτητα να το πω…αλλα δεν παει πολυ μακρια.
    εχει και συνεχεια …

  5. 16 Μαΐου 2011 στο 3:17 μμ

    😆 😆 😆

    Μ’ έχετε ξε-τρελάνει με τα καμώματά σας! Τι τραγουδάρες είναι αυτές! Είστε καταπληκτικές τύπισσες!

    ΥΓ. [@ Αρνητικός] Υπαρκτός Σουρεαλισμός. Ο μόνος που υπάρχει σήμερα. Σύντομα θα είναι ο μόνος υπαρκτός «-ισμός» στον πλανήτη. Γιατί έτσι γουστάρουμε εμείς οι «αναβαθμισμένες».

    ♪♫Είμαστε δυο, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιες δεκατρείς!♫♪

    ΥΓ. [@ ζαχαρη] Από ποια περιοχή της Θεσσαλίας; Γιατί κι εγώ μία ξε-κομμένη απ’ τις ρίζες μου Θεσσαλή είμαι. 😆

  6. 16 Μαΐου 2011 στο 3:26 μμ

    φυσικα καρδισταν…

  7. 16 Μαΐου 2011 στο 3:28 μμ

    Φυσικά…

    Moi, παραδίπλα. Καλοί οι Καρδιτσιώτες! Θα «τσιμπήσω» κανέναν μου φαίνεται. Εκτός κι αν με «τσιμπήσει» εκείνος 😉

  8. 16 Μαΐου 2011 στο 3:55 μμ

    Μη δούμε άντρα με τακούνια, αμεσως να χαρακτηρίσουμε… 😀 😀 😀

  9. 16 Μαΐου 2011 στο 4:08 μμ

    😆 😆 😆

  10. 16 Μαΐου 2011 στο 4:19 μμ

    Αρνητικός :

    Μη δούμε άντρα με τακούνια, αμεσως να χαρακτηρίσουμε…

    τεν ποιντς!!!

  11. Nοσφερατος
    16 Μαΐου 2011 στο 4:50 μμ

    Γελα κυρια μου Γελα μαζι μου»
    Συγκλονιστηκα.. Διοτι λίγες φορές αγαπησε ενας φτωχός μια Πλουσια ξανθια; ε;
    και αυτή αφου τον ξεζουμσε απο ολα τα ζουμια τον πεταξε σε μια γωνια σα στυμενο λεμονοκουπο; Αυτά τα παληκάρια -τα αληθνά αντρουάκια -ποιος τα τραγουδαει πιά σημερα;

  12. 16 Μαΐου 2011 στο 4:58 μμ

    Nοσφερατος :

    Γελα κυρια μου Γελα μαζι μου”
    Συγκλονιστηκα.. Διοτι λίγες φορές αγαπησε ενας φτωχός μια Πλουσια ξανθια; ε;
    και αυτή αφου τον ξεζουμσε απο ολα τα ζουμια τον πεταξε σε μια γωνια σα στυμενο λεμονοκουπο; Αυτά τα παληκάρια -τα αληθνά αντρουάκια -ποιος τα τραγουδαει πιά σημερα;

    θα σου απαντησω με μια φραση απο την ταινια ‘Καλυτερα δεν γινεται’: That is all we want,dear.There is no exist.Sorry to interrupt .

  13. 16 Μαΐου 2011 στο 7:46 μμ

    κι εγω θα σου κανω ενα δωρο
    http://nosferatos.blogspot.com/2010/03/70-malizia.html

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

