Αρχική > Αυτοέκφραση > 22 – Όπου και να πάω τώρα τελευταία, τι νομίζετε ότι «ακούω»;

22 – Όπου και να πάω τώρα τελευταία, τι νομίζετε ότι «ακούω»;

«Καψουροτράγουδα»!

Έχει γεμίσει το ιντερνέτι -και όχι μόνον, ε; το τονίζω- «καψουροτράγουδα», που, απ’ ό,τι φαίνεται, τα «ακούω» μόνον εγώ.

Όπου πάω κι όπου σταθώ «καψουροτράγουδα» υποτονθορίζουν όλοι, αλλά δεν τα «ακούνε».

Κι επειδή εγώ «την ακούω», ιδού και το τελευταίο που «τσίμπησα»:

ΥΓ. Α! Νομίζω πως το παρακάνετε [αλλά ποιος είμαι εγώ που θα σας πω τι κάνετε, τι παρακάνετε, και τι να κάνετε; Θα το βρείτε μόνοι σας]…

Δεν είμαι ρε ο Νίκος Ξανθόπουλος!

Δεν είμαι «παιδί του λαού»!

Ούτε καν «παιδί του -όποιου- λαού σας»!

Παιδί του mi gente, είμαι…

Κι ευτυχώς, που δεν με πιστεύετε.

ΥΓ του ΥΓ. Προσέξατε την ειδησούλα [την «τσίμπησα» χτες στο news247.gr] για κείνον τον Αυστραλό που λέει:

«Το όνομά μου είναι Ιησούς και είμαι σοβαρός».

Φυσικά, δεν πρόκειται να τον πιστέψετε, γιατί είστε σοβαροί άνθρωποι.

Και θα πιστέψετε εμένα που συστήνομαι ως εξής;

«Είμαι ο Χ.Μ. και είμαι τρελός!»

Σοβαροί άνθρωποι είστε, δεν είστε τρελοί για να πιστέψετε έναν τρελό.

ΥΓ. του ΥΓ. ώ ΥΓ. Τα παιδιά του λαού, όταν ήταν βρέφη, είχαν διαβάσει, κάπου εκεί στα τέλη της δεκαετίας του 1970, και Ντέιβιντ Κούπερ και Ρόναλντ Λαινγκ. Και όπως πάντα, τους είχαν διαβάσει πολύ καλά, φαίνεται [αλλά ποιος μπορεί ποτέ να είναι σίγουρος μ’ αυτά τα πράγματα;]. Κι εκεί είχαν «τσιμπήσει» και τα περί ποιος χαρακτηρίζει ποιον και πώς κ.ο.κ. Τα έχω πει αυτά, να μην επαναλαμβάνομαι και σας κουράζω…

Αλλά εσείς δεν χρειάζεται να τους διαβάσετε. «Τσιμπήστε» τους, όπου τους βρείτε. Εγώ ήμουν πάντα περίεργο σχέδιο. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να σβήσετε τον εαυτούλη σας. Αλλά ούτε Καστανέντα έχετε διαβάσει. Είναι το μόνο σχεδόν σημείο που σχεδόν έχει απόλυτο δίκιο. Μην ασχοληθείτε με τα υπόλοιπα. «Ξεσκονίστε» εσείς, όλοι εκεί έξω και όλοι εδώ μέσα, τον εαυτούλη σας [και γι’ αυτό εγώ, δυστυχώς, δεν έχω τεχνικές να σας «διδάξω», θα το κάνετε μόνοι σας. Γίνεται!] και τα υπόλοιπα τα «ξεσκονίζω» εγώ για τον mi gente.

Κι όταν «ξεσκονίσετε» τον εαυτούλη σας, και με το καλό «αναβαθμιστείτε» [καταπληκτικός όρος!], όλα τα υπόλοιπα θα σας περιμένουν εδώ μέσα. Και να σας τα έλεγα τώρα, και πάλι λεξούλες θα ήταν για σας. Είστε εθισμένοι στις λεξούλες. Κι εγώ δεν είμαι «ντηλέρι» λέξεων και υψιπετών νοημάτων…

Εγώ συνεχίζω το ταξίδι μου. Και είμαι πάντα εδώ. Πού θα μπορούσα άραγε να βρίσκομαι αν δεν ήμουν πάντα εκεί που βρίσκομαι;

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. 20 Μαΐου 2011 στο 1:29 μμ

    Ιδού κι ένα κορυφαίο δείγμα ανθρώπου του παλιού τρόπου χρήσης της λογικής. Τα έδωσε όλα για τον… εαυτούλη του.

    Πηγή [μέσω της Ροδιάς]

    Κι επειδή έχω κι άλλες δουλειές, απ’ το να ασχολούμαι με το… κανάκεμα του εαυτούλη σας, από αύριο το ιστολόγιο επιστρέφει στη συνήθη θεματολογία, από τότε που άνοιξε το περασμένο καλοκαίρι.

    Κυρίες και Κύριοι!

    Back to capitalism!

    [Και όχι μόνον!]

  2. 20 Μαΐου 2011 στο 1:49 μμ

    Και ιδού! Αν δεν πιστεύετε εμένα, πιστέψτε τον Αμερικανό ιεροκήρυκα [κι αυτός δεν είναι «παιδί», γέροντας είναι]:

    Πλησιάζει η ώρα της Κρίσης… Με τον φόβο της συντέλειας του κόσμου ζει ολόκληρη η Αμερική η οποία έχει πειστεί από 89χρονο ιεροκήρυκα που υποστηρίζει ότι το τέλος του κόσμου είναι πολύ κοντά. Διαβάστε πότε πιστεύει πως θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία (Vid)

    Βέβαια, εσείς που είστε πονηρούληδες, θα πετάξετε τον «Ιό του Χέγκελ» καταπάνω στην είδηση και θα την κάνετε έτσι.

    Έφτασε το τέλος της Κρίσης. Με τη χαρά του τέλους του κόσμου, όπως τον ξέραμε, ζει ολόκληρη η ανθρωπότητα, που δεν ξέρει ακόμα τι της γίνεται, αλλά ξε-μαθαίνει με γοργούς ρυθμούς. Μην διαβάσετε πότε θα γίνει η «δευτέρα παρουσία» του εαυτού σας. Παλέψτε το μέσα σας.

    Νάις εντ μπιούτιφουλ!

    Συσσωρεύουμε καλές ειδήσεις. Κάλλιστες θα έλεγα. Αλλά δεν κολλάμε στις λέξεις.

    Άντε ρε! Κλωτσήστε το γαϊδούρι που κρύβετε μέσα σας! Μη μπας και ξυπνήσετε! Τι σας ζητάτε πλέον από τη ζωή;

  3. Χρηστος Κ.
    20 Μαΐου 2011 στο 1:55 μμ

    Back to basics Χρηστο γιατι αρχισα να χανω το λογαριασμο

  4. 20 Μαΐου 2011 στο 2:23 μμ

    Το ξέρω ότι έχετε χάσει το λογαριασμό [υπάρχουν, βέβαια, και χειρότερα, αλλά αυτά αφορούν τα γαϊδούρια που νομίζουν ότι είναι άνθρωποι ράτσας].

    Συγνώμην, από σένα κι από όλους τους υπόλοιπους [εδώ συμπεριλαμβάνονται και τα γαϊδούρια που φέρονται τόσο γαϊδουρινά στον εαυτό τους – όλοι παιδιά του gente μας, είμαστε στο κάτω-κάτω :-)], αλλά έπρεπε να κάνω πρώτα μια πρώτη χαρτογράφηση της περιοχής. Για έναν πολύ απλό λόγο: για να μπορέσω να τα πω όσο πιο απλά και κατανοητά γίνεται. Και για να το μπορέσω αυτό έπρεπε πρώτα να τα κάνω όσο πιο απλά και κατανοητά γίνεται για τον εαυτό μου. Τα παρλαπιπέισον είναι για τους «δόκτορες». Εγώ δεν έχω ούτε καν βασικό τίτλο σπουδών. Ένας αγράμματος χωρ-ι-ατατζής ήμουν πάντα. Και τώρα είμαι ακόμα πιο αγράμματος κι ακόμα πιο χωρ-ι-ατατζής.

    Back to basics, δεν θα πει τίποτα! [Και μου ‘δωσες κι εξαιρετική «πάσα» για τίτλο. Γι’ αυτό σε λατρεύω. Θα βρεθούμε κάποτε να πιούμε και κάνα τσίπουρο. Το μέλλον μπορεί να περιμένει!]

    Και τι basics! Θα ξεκινήσουμε από τη μεγαλύτερη αφαίρεση στα μαθηματικά [κατά τη γνώμη μου] και έχει μετατραπεί στο μεγαλύτερο «συγκεκριμένο» του πλανήτη. Με τη σειρά θα τα πάρουμε… Δεν πρόκειται να χαθούμε. Όχι πια. Δεν κολλάμε με τις λεξούλες… Αποτοξινωνόμαστε σιγά-σιγά… Άκου και τον Καλατζή. Πέτα κι έναν «Ιό του Χέγκελ» στο τραγούδι…

    Την καλησπέρα μου, και καλό Σ/Κ. Πάντα μπορούμε καλύτερα απ’ το καλά 😉

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

