Αρχική > Μουσική > Νανουρισματάκι γι’ αυτό το ήσυχο σαββατομεσημεράκι του Ιουλίου;

Νανουρισματάκι γι’ αυτό το ήσυχο σαββατομεσημεράκι του Ιουλίου;

Καλημέρα σε όλους! [πλην Λακεδαιμονίων…]

Φιλλλιά!!!

ΥΓ. Οι «πρωτοπορίες» θα είναι ευχαριστημένες, υποθέτω, από την εκκένωση της Πλατείας…

Κατηγορίες:Μουσική
  1. 30 Ιουλίου 2011 στο 12:46 μμ

    «Όι, όι, είναι σαστισμένο»

    Αυτό δεν ακούγεται στο τραγούδι [μετά το 3:40] και μάλιστα στα ελληνικά;

    Προφανώς θα είναι σαστισμένο… [όχι το τραγούδι]

  2. 30 Ιουλίου 2011 στο 1:30 μμ

    Την καλησπέρα μου! Ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

  3. 30 Ιουλίου 2011 στο 2:19 μμ

    Εξαιρετικόν! Καλησπέρα σας! Ανταποδίδω. Σας εύχομαι το καλυτερότερο!

  4. 30 Ιουλίου 2011 στο 3:45 μμ

    ήσυχο;

    καλησπέρα…

  5. 30 Ιουλίου 2011 στο 3:54 μμ

    Γλυκύτατο είναι. Και με την μουσική πρότασή σας απέκτησε και μια άλλη υπέροχη διάσταση! Ευχαριστούμε! Καλησπέρα σας!

  6. 30 Ιουλίου 2011 στο 4:05 μμ

    Κι όσο σκέφτομαι ότι θα μπορούσαμε να είμαστε σε καμιά πηγμένη παραλία, με πιάνει μια άγρια χαρά [πέρα απ’ την κανονική, εννοώ].

    Περνάμε υπέροχα εις τας μη εξοχάς!

    ΥΓ. Στα σχόλια του παρακάτω ποστ, λινκς για δύο δίσκους της Σεζάρια: CESARIA EVORA – Greatest Hi

  7. 30 Ιουλίου 2011 στο 4:35 μμ

  8. 15 Ιουνίου 2013 στο 3:18 μμ

    Υπέροχες μουσικές ακούγαμε και πρόπερσι το καλοκαίρι.

    Και ξαφνικά «μου ‘ρθε» να συνδυάσω δυο διαφορετικές μεταξύ τους ιστορίες…

    Κάποτε, λοιπόν, αφιέρωσα ένα τραγούδι σε κάποιον, κι αυτός με με τεράστια δόση κακίας «μου την είπε» κανονικότητα για το κακό μουσικό μου γούστο…

    Καιρό μετά, αφιέρωσε σε κάποιον ένα τραγούδι, κι εγώ κάνοντας χιούμορ [το γνωστό μαύρο χιούμορ μου], και παριστάνοντας ότι το τραγούδι ήταν αφιερωμένο σε μένα, τον ευχαρίστησα.

    Οι χαρακτηρισμοί που εκτοξεύτηκαν εναντίον μου ήταν οι… υπεροχότεροι της ζωής μου…

    Η εαυτάρα είναι πολύ κακός σύμβουλος. Κι ο πυρήνας ακόμα χειρότερος. [Για να χρησιμοποιήσω κάποιους παρωχημένους όρους.]

    Κι η μνήμη επίσης. Όταν έχει κοντά ποδάρια…

    Ανακεφαλαίωση ρεεεε!!!

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.