Αρχική > Αυτοέκφραση > Θέλετε να γράψω ένα ποστάκι…

Θέλετε να γράψω ένα ποστάκι…

… όπου θα εξηγώ τους λόγους για τους οποίους, τον τελευταίο καιρό, κάποια απ’ όσα γράφω εδώ μέσα είναι απολύτως ακατανόητα;

Ε, θέλετε;

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. 1 Αυγούστου 2011 στο 3:29 μμ

    θέλουμε!!

  2. 1 Αυγούστου 2011 στο 11:14 μμ

    Γράψε ποστάκι, αλλά αν μπορείς πάνε και διακοπές, όχι για να ησυχάσουμε από σένα, αλλά για να λέμε ότι κάποιοι ακόμα πάνε διακοπές…..άρα κι εμείς ελπίζουμε και για εμάς….

  3. 2 Αυγούστου 2011 στο 9:39 πμ

    Γραψε οτι θελεις αρκει να βγαουμε νοημα και να μη χρειαζεται να μεταμορφωθουμε σε Πυθιες

  4. 2 Αυγούστου 2011 στο 11:07 πμ

    Καλημέρααα!!!

    @ L’Enfant de la Haute Mer

    Θέλετε, ε; Η επιθυμία σας διαταγή! 🙂

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    @ χρηχα

    Ελπίζω να τις αποφύγω τις διακοπές τελικά 🙂 Μ’ άρεσε πάντα η Αθήνα το καλοκαίρι, και ειδικά φέτος περνάω μια χαρά. Έχω κάτι μέρες βέβαια να βγω απ’ το σπίτι [ψεματάκι, βγαίνω για τσιγαροεφημερίδες και είδη μπακαλικής και μαναβικής] αλλά μ’ αρέσει. Άντε καν’ τηνα σιγά-σιγά κι εσύ. Τι περιμένεις;

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    @ Χρηστος Κ.

    Μπα δεν χρειάζεται να μεταμορφωθεί κανένας σε Πυθία. Άμα συναντάτε «ακατανόητα» ποστάκια «προσωπικού» χαρακτήρα, είτε εδώ είτε οπουδήποτε στη μπλογκόσφαιρα [είναι γενικευμένο το φαινόμενο], απλά αγνοήστε τα. Αν δεν κατανοείτε κάτι καλά κάνετε. Πολύ απλά δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα, ούτε καν γι’ αυτόν που τα έγραψε. Τόσο απλά… Θα το γράψω το ποστάκι, αλλά δεν ξέρω από πού ν’ αρχίσω. Το αφήνω να «ωριμάσει»…

  5. 2 Αυγούστου 2011 στο 11:20 πμ

    για να πω την αλήθεια, μια χαρά είναι τα πράγματα, γιατί ΕΙΝΑΙ.
    Παρακολουθούμε διαδρομές, κρυφτούλι, εξαφανισμένες αναρτήσεις (που έχουν σβηστεί ακόμη και τα γουγλο-ίχνη τους.. όλα εντάξει!
    το ποστάκιον όμως δεν το (προ-)βλέπω, θα το εξαχνώσει η ωρίμανση… ούτως ή άλλως μια παρόρμηση ήταν ή δεν;

  6. 2 Αυγούστου 2011 στο 1:40 μμ

    Όχι! Όχι! Δεν ήταν καθόλου παρόρμηση. Ίσα ίσα. Απλά το έχω όλο στο κεφάλι μου [είναι και μεγαλούτσικο] αλλά δεν «μου ‘ρχεται» να το γράψω. Γεγονός που πιθανότατα [ή, μάλλον, σχεδόν σίγουρα] οφείλεται στο ότι κάποια σημαντική παράμετρος μού διαφεύγει. Και μέχρι να «‘μου ‘ρθει» δεν θα «μου ‘ρχεται» και να τα γράψω. [Εδώ και χρόνια έτσι ακριβώς λειτουργώ όσον αφορά το γράψιμο. Στις περισσότερες περιπτώσεις. Αν «μου ‘ρθει» γράφω…]

    Είναι και κάπως πολύπλοκο ζήτημα. Αναμένω και αναμένετε.

    Τις εξαφανισμένες αναρτήσεις όποιος θέλει τις βλέπει. Αρκεί να μου το ζητήσει και να έχει έναν λογαριασμό στο WordPress. Απλούστατο.

    Την καλησπέρα μου!

    ΥΓ. Μη βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα απ’ όλα αυτά. Θα πέσετε έξω για τον πολύ απλό λόγο ότι πολλά δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα. Πρόκειται για μια πολύ απλή λειτουργία του εαυτούλη μας. Και δεν αφορά, φυσικά, μόνον εμένα. Απλά εγώ το παρατήρησα. Πρόκειται για ευρύτερο φαινόμενο. Θα τα πούμε.

  7. 2 Αυγούστου 2011 στο 4:33 μμ

    Μάλλον κι εγώ κάνω διακοπές στο σπίτι….ένεκα και της αφραγγίας….αλλά τα παιδιά τα έστειλα…..ήδη είναι πίσω….εγώ του χρόνου και βλέπουμε….

  8. 2 Αυγούστου 2011 στο 8:15 μμ

    να μας γράφετε!
    🙂
    ότι κι αν κάνετε…διακοπές…ποτίσματα…ραχάτια…νανουρίσματα…

  9. 3 Αυγούστου 2011 στο 8:13 πμ

    @ χρηχα

    Και παιδιά! Να τα χαίρεσαι! Σε είχα για πιτσιρικά. Μικροπαντρεμένος;

    Του χρόνου! Του χρόνου! Μπορεί να πάμε και μαζί!

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    @ katabran

    Καλά, πώς τα λέτε έτσι;;;!!! Μ’ έπιασε μια άγρια κρίση μαύρου χιούμορ, αλλά ευτυχώς με κατέστειλα.
    Την καλημέρα μου!

  10. 3 Αυγούστου 2011 στο 8:49 πμ

    @ L’Enfant de la Haute Mer

    Για να μην λέτε για «παρορμήσεις», απ’ αυτό το σχόλιο και κάτω λέω μερικά πραγματάκια:

    https://kourelarios.wordpress.com/2011/07/31/poem/#comment-1646

    Καλημέρα σας!

  11. 3 Αυγούστου 2011 στο 9:32 πμ

    Και σαν «εισαγωγή» σε όλα αυτά διαβάστε κι ένα… αρχαίο κειμενάκι: Φλυαρία για τους καιρούς και τα ήθη

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

