Αρχική > Αυτοέκφραση > Στο καλό! Στο καλό!

Στο καλό! Στο καλό!

ΥΓ. Μην ξεχάσεις το ζακετάκι σου! Κάνει κρύο το βράδυ εκεί στα βόρεια. Άσε που μερικές φορές βρέχει… Στο καλό! Στο καλό!

(((Ουφ! Επιτέλους! Φεύγει κι η παιδονόμος σήμερα για διακοπές. Να ησυχάσουμε καναδυό μέρες μέχρι να επιστρέψει η… διεύθυνση. Αυτές οι νύχτες μένουν… [Ήταν και φλύυυυυυαρη…])))

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. 1 Αυγούστου 2011 στο 8:45 πμ

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!!!

  2. 1 Αυγούστου 2011 στο 9:33 πμ

    Κι ένα για τους… μεσοχωρίτες για να μην παραπονιούνται πρωινιάτικα:

  3. 1 Αυγούστου 2011 στο 10:16 πμ

    Και καλό μήνα!!!

  4. 1 Αυγούστου 2011 στο 11:39 πμ

    Καλό μήνα,…..

  5. 1 Αυγούστου 2011 στο 3:20 μμ

    Κι εσύ ακόμα… αδιάκοπος; Ή επέστρεψες;

    Ωραίο το ποίημά σου σήμερα. Παράξενα όμορφο. Το έχεις!

    Την καλησπέρα μου!

  6. 2 Αυγούστου 2011 στο 2:22 μμ

    Δεν φτάνει που αγνόησαν επιδεικτικά τις συμβουλές μου, και δεν πήραν ζακετάκια μαζί τους, τώρα με λεν και… γκαντέμη.

    Τι να πει κανένας;…

    ΥΓ. Βραχήκατε πολύ;;;!!! 😆

  7. 11 Αυγούστου 2011 στο 8:59 πμ

    Στο καλό! Στο καλό!

    Μην πάρεις ζακετάκι μαζί σου! Πάρε κάτι πιο χοντρό! Αυτή τη φορά μπορεί και να χιονίσει!
    Αχ! Μ’ αυτούς τους ρευματισμούς μου… Ακίνητος μετεωρολογικός σταθμός έχω κανταντήσει… Άντε να γυρίσετε με το καλό όλοι σας να πάω κι εγώ για τα ιαματικά μου…

    Στο καλό! Στο καλό!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

