Αρχική > Αφορισμοί > Αφορισμοί V

Αφορισμοί V

Πετισμός [ο]:

το να συμπεριφέρεσαι στους άλλους λες και είναι pets

[κάτσε Μπούμπυ!

σήκω Μπούμπυ!

έλα εδώ Μπούμπυ!]

και μετά να εξοργίζεσαι γιατί σε «δαγκώνουν», και να τους κλωτσάς.

Κατηγορίες:Αφορισμοί
  1. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 2:30 μμ

    Τι επαθες? Αγορασες ημερολογιο με τσιτατα?

  2. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 2:52 μμ

    Όχι κι αγόρασα! Είπα να γράψω ένα για χρήση των νέων γενεών!

    Καλό απομεσήμερο και καλή βδομάδα!

  3. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 3:00 μμ

    Καλη εβδομαδα και ραντεβου το Σαββατο στη ΔΕΘ.

  4. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 3:10 μμ

    Δεν μπορώ, γμτ, ν’ ανέβω αυτό το Σάββατο. Σε εξουσιοδοτώ όμως, εν λευκώ, να με εκπροσωπήσεις. Είμαι σίγουρος ότι θα το κάνεις με τον καλύτερο τρόπο. A las barricadas, σύντροφε!

  5. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 3:24 μμ

    Χανεις τοτε κατανυκτικη οινοποσια του παρασκευοβραδου και χημικη θεραπεια του σαββατοβραδου. Θα προσπαθησω να ριξω κατι και για σενα. Ντοματα, γιαουρτι, χουρμα, πετρα, τον πανικα κατι θα βρω τελος παντων

  6. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 3:27 μμ

    Γμτ!!! Γμτ!!! Γμτ!!! Πάντα είμαι απών στα καλύτερα!!! Πιες και για μας [ό,τι…] και πέτα επίσης ό,τι…

  7. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 3:48 μμ

    Η επιθυμια σας θα πραγματοποιηθει. Ραντεβου στα γουναραδικα!

  8. xroma_anemou
    5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 4:10 μμ

    Πάλι θα φωνάζουν κάτι «διανοούμενοι» ότι τους χαλάμε τη μόστρα των πλατειών…

  9. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 9:27 μμ

    @ Χρηστος Κ.

    Καλή αντάμωση στα γουναράδικα!

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    @ xroma_anemou

    Ευτυχώς που εγώ «είμαι» «διανοούμενος» μόνον όταν κυκλοφοράω τελείως ατημέλητος ή όταν οδηγώ το πιο βρώμικο αυτοκίνητο των Βαλκανίων. «Διανοούμενοι είμαστε διάολε! Δεν θ’ ασχολούμαστε με τέτοιες λεπτομέρειες!», μονολογώ, βάζω τα γέλια, και πάω παρακάτω.

  10. xroma_anemou
    5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 10:03 μμ

    Αυτοί που έχω εγώ κατά νου ούτε ατημέλητοι θα κυκλοφορούν, ούτε με το πιο βρώμικο αμάξι των Βαλκανίων!!! Για να μη μιλήσω και για όλα τα άλλα που έχουν φτάσει στ’ αυτιά μου και χαλάσω τη «διανοουμενίστικη» μόστρα τους…

  11. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 10:27 μμ

    Πέστα! Ή αν δεν θέλεις να τα πεις δημόσια, τουλάχιστον στείλε μου ένα e-mail. Με τρώει η περιέργεια… Πληζ!

  12. xroma_anemou
    5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 10:50 μμ

    Έλα μωρέ… τα γνωστά απελευθερωμένα!!! Κι εμένα με τρώει η περιέργεια για κάτι πίνακες (που είμαι η μόνη μάλλον στην Ελλάδα που δεν έχω καταλάβει), αλλά πάντα τα κουτσομπολίστικα τα μαθαίνω τελευταία. Μήπως τα ξέρεις εσύ…;;;

  13. 5 Σεπτεμβρίου 2011 στο 10:56 μμ

    Πίνακες; Τι πίνακες; Δεν ξέρω…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

