Αρχική > Στα χρόνια του ΔΝΤ, Χιούμορ > Ψωμογαλατάτα και μπουμπουκάτα

Ψωμογαλατάτα και μπουμπουκάτα

  1. 23 Σεπτεμβρίου 2011 στο 11:33 πμ

    Υπάρχει σοσιαλισμός χωρίς πόνο;;;!!!

  2. 23 Σεπτεμβρίου 2011 στο 11:41 πμ

    Μερικές πικρές αλήθειες και αρκετές ανακρίβειες:

    Γκυ Σορμάν: Η τιμή της Ελλάδας

  3. 23 Σεπτεμβρίου 2011 στο 11:45 πμ

    Και η «άλλη όψη». Του David McNally:

    Follow the Money: Behind the European Debt Crisis Lie More Bank Bailouts

  4. xroma_anemou
    23 Σεπτεμβρίου 2011 στο 12:59 μμ

    «And part of the responsibility for that lies with a media culture that blames the victims and refuses to follow the money.»

    Εξαιρετικό το άρθρο του David McNally.

  5. 23 Σεπτεμβρίου 2011 στο 2:15 μμ

    Tι να τα κάνω τα άρθρα και τα σχόλια, ακόμα και τις φρατζόλες της Κανέλη…

    Η Ελλάδα είναι μια αποικία…δημιουργήθηκε έτσι…Αφήσανε καμιά πενηνταριά οικογένειες να αλωνίζουν , σαν τις φυλές του Καντάφι στην Λιβύη ή σαν τους φυλάρχους του Αφγανιστάν, λίγο πιο «πολιτισμένα» αλλά καθόλου καλυμμένα….οι πράσινοι, οι μπλε , οι κόκκινοι , και κάτι μικροενδιάμεσοι….ο πόπολο έχει την «ελευθερία » να διαλέγει μαντρί…αλλά όπου και να πάει το άρμεγμα το έχει σίγουρο….
    Αυτοί λοιπόν αποφάσισαν σήμερα, σε συνεργασία με άλλα αφεντικά που είναι μεγαλύτερα και ελέγχουν τα δικά μας, ότι μια χρεοκοπία στην Ελλάδα θα τους διπλασίαζε τα κέρδη σε σύντομο χρόνο…οπότε ο κύβος ερίφθη…ο αΓΑΠούλης έκανε με τα αδερφάκια του τις κατάλληλες κινήσεις να μην μείνει εκτός κερδοφορίας….όλοι μεταφέρανε τα εκατομμύριά τους έξω για να ξαναφέρουν μετά την χρεοκοπία και να αγοράζουν τα πάντα «μπιρ παρά»…

    Οι άλλοι , το πόπολο, ας τα δώσει αδιαμαρτύρητα , γιατί όσο αντιστέκεται υποφέρει….

    ή όπως θα έλεγε και ένας βιαστής στο θύμα του…μην αντιστέκεσαι…χαλάρωσε κι απόλαυσέ το….

    Την καλησπέρα μου …

  6. 23 Σεπτεμβρίου 2011 στο 2:28 μμ

    Άρθρο του Γιάννη Βαρουφάκη για το ιρλανδικό «θαύμα» στα χρόνια της τρόικας:

    Δελτίον Κρίσης: 23.09.11

  7. 23 Σεπτεμβρίου 2011 στο 2:30 μμ

    @ xroma_anemou

    Καλησπέρα!

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    @ χρηχα

    Συμφωνούμε…

    Για το γάλα δεν μας είπες; 😀

    Την καλησπέρα μου

  8. 23 Σεπτεμβρίου 2011 στο 8:47 μμ

    καλά, πόσα λίτρα ήταν το γάλα κι έκανε 2 ευρώ;
    αμ η φρατζόλα; εγώ την παίρνω 90 σέντσια, αυτή 60;
    τέλος πάντων, το συγκεκριμένο γάλα και η συγκεκριμένη φρατζόλα μάλλον τόσο θα κάνουν στην…εκάλη!
    αναρωτιέμαι όμως τι απέγιναν το συγκεκριμένο γάλα και η συγκεκριμένη φρατζόλα, μοιράστηκαν στους απολυμένους του ριζοσπάστη;
    καλησπέρα κι όλα μέλι γάλα 🙂

  9. 24 Σεπτεμβρίου 2011 στο 12:45 μμ

    @ katabran

    Ιδέα δεν έχω από τιμές. Δίνω ό,τι μου λένε και το ξεχνάω. [Όπως ξεχνάω πάντα να μετρήσω και τα ρέστα…]

    Ούτε πού πέφτει σχεδόν δεν ξέρω η Εκάλη. Είχα περάσει μια φορά κι έφυγα πανικόβλητος. Τόσο -νεόπλουτο- μπετόν δεν αντέχεται…

    Καλό Σ/Κ!

    ΥΓ. Μέλι γάλα; Μέλι γάλα! 😀
    [Δεν χαλάω χατήρια όταν είμαι στις καλές μου. Όταν είμαι στις κακές μου είναι που γίνομαι προβληματικό… 😀 ]

  10. xroma_anemou
    24 Σεπτεμβρίου 2011 στο 1:25 μμ

    Ράκο, δεν το πιστεύω… Για πρώτη φορά σε καταλαβαίνω εντελώς, γιατί αυτό το σχόλιο -με τα ίδια λόγια- θα μπορούσα να το είχα γράψει κι εγώ!!!

  11. 24 Σεπτεμβρίου 2011 στο 5:32 μμ

    Κατι τσιπουρες στο νησι εμενα μου μαρτυρησαν οτι προσφατα ο ΓΑπ γι αυτο ακριβως τον λογο αγορασε εναντι ευτελους(;) ποσου μια βιλα μεσα στα πευκα και πανω στη θαλασσα ( οι ντοπιοι , χρονια τωρα , το σπιτακι αυτο το αποκαλουσαν ειρωνικα¨’καστρι» ! ) .
    Χωρις να εχω διασταυρωσει αν αυτο αληθευει εντελως παρορμητικα σκεπτομενη παραξηγησα την κινηση του αυτη! Τωρα ομως ξερω ! Το εκανε προφανως για να πνιξει τον πονο του! 🙂
    Κατοπιν αυτων χαιρομαι που δεν ειμαι σοσιαλιστρια!
    Kαλησπερα!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

