Αρχική > Μουσική > Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα

Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα

Τραγούδια που ακούσαμε σ’ αυτό το ιστολόγιο, επιλεγμένα από διάφορα κουρελάκια που συχνάζουμε εδώ, από τα μέσα Ιουνίου μέχρι τα μέσα Αυγούστου [εκτός ελληνικών και ενός δύο που δεν μπόρεσα να εντοπίσω καθώς και κάποιων (13 7, τα έσβησα απ’ τη λίστα) που δεν «παίζουν» εκτός youtube. Στα τελευταία βγάζει μηνυματάκι αλλά συνεχίζει αμέσως με το επόμενο τραγούδι]. Καλή ακρόαση σε όλες και όλους!

Κατηγορίες:Μουσική
  1. 27 Σεπτεμβρίου 2011 στο 7:13 μμ

    Και εκτός των τραγουδιών του Tekbilek, φυσικά. Αυτά δείτε την playlist στην πλαϊνή στήλη.

  2. 27 Σεπτεμβρίου 2011 στο 7:29 μμ

    Τελικά είναι αρκετά τα τραγούδια που δεν παίζουν εκτός youtube… Σόρρυ!

  3. 27 Σεπτεμβρίου 2011 στο 7:59 μμ

    δισκαρες …οπως ελεγε και ενας κουρελοφιλος…
    Το ‘κουρελακια’ ειναι οτι πιο γλυκο και κατευναστικο (του αγχους) εχω ακουσει.Δεν χρειαζεται αν το αναλυσω βεβαια. Θα το υιοθετησω…

  4. 27 Σεπτεμβρίου 2011 στο 8:06 μμ

    🙂

    Καλό βράδυ!

  5. 27 Σεπτεμβρίου 2011 στο 10:44 μμ

    Τελικά φίλε, μην παραπονιέσαι όταν σε «βαπτίζουν» άλλοι ιστολόγοι dj ….(ντι τζει-αν δεν το ανάγνωσες)

    Πάντως συμφωνώ με τη «ζάχαρη»…είναι άκρως απολαυστικά …..και μια και το έχω δηλώσει…βαρέθηκα να κάθομαι και να τρώω την ψυχή μου σε βαθυστόχαστες αναλύσεις που στην τελικά το μόνο που καταφέρνω είναι την δική μου ψυχούλα να καταναλώνω…..

    Να ‘σαι καλά φίλε….μου έφτιαξες την περιήγηση απόψε…..

  6. 27 Σεπτεμβρίου 2011 στο 10:45 μμ

    Με γεια το μουσικο κουτι! Kαλα ακουσματα λοιπον !
    Κουρελακια! Φοβερη εκφραση! Δικη σου 😉

  7. 28 Σεπτεμβρίου 2011 στο 2:15 πμ

    Θυμάσαι την ταινία:»Γλυκιά συμορία»;

    Πρώτη σκέψη μου όταν διάβασα τον τίτλο σου…..

    Γλυκιά συμορία……κι αισθάνομαι σαν συνωμότης….αντί να κλαίγομαι με την χρεοκοπία που μας πλασάρουν εγώ,- εμείς- ,ακούμε τα τραγουδάκια που μας «φτιάχνουν»…είναι μια αντίσταση , όπως και να το κάνεις….

  8. 28 Σεπτεμβρίου 2011 στο 9:34 πμ

    ράκο;
    ε ράκο!
    μ’ακούς;
    χαμήλωσε το βόλιουμ…
    ωραία…
    φχαριστώ βρε…

  9. 28 Σεπτεμβρίου 2011 στο 10:56 πμ

    @ χρηχα

    Καλημέρα φίλτατε! Καλημέρα!

    Ε, τι να κάνω; Άνθρωπος είμαι κι εγώ, καμιά φορά με πιάνει το παράπονο 😀 Απ’ αυτό δεν πάσχουμε όλοι μας; Απ’ τις κακιές συνήθειες κι αυτή που αναλώνουν την ψυχούλα μας. Αν καταφέρναμε να απαλλαγούμε μερικώς από κάποιες από δαύτες, θα ‘ταν όλες οι μέρες καλομέρες κι όλες οι νύχτες καλονύχτες… [Το έχω το ποιητικό ο μπαγάσας! :lol:]

    Μα με το «εγώ» μας παίζουν όλοι αυτοί. Το θέμα είναι να κάνουμε το salto mortale και να τους την βγούμε από «εκεί» που δεν το περιμένουν.

  10. 28 Σεπτεμβρίου 2011 στο 11:03 πμ

    @ Liakada

    Καλημέρα σας! Καλά ακούσματα. Θα κοπιάσω κι από κει ν’ ακούσω τα δικά σας. Χτες δεν πρόκανα… [[[χάζευα ποδόσφαιρο]]]

  11. 28 Σεπτεμβρίου 2011 στο 11:05 πμ

    @ katabran

    Καλημέρα σας!

    Και γιατί δεν το κάνετε μόνη σας; Πάνω δεξιά υπάρχει ένα ποτενσιομετράκι… 😉

    ΥΓ. Κολλητικό αυτό το «βρε» 😆
    Α! Και μερσί δια το ωραίον άσμα! Όπως και για όλα -και δεν ήταν λίγα- εκείνα που συνεισφέρατε στη λίστα, αυτούς τους μήνες.

  12. 28 Σεπτεμβρίου 2011 στο 11:56 πμ

    ως συνήθως αστειεύτηκα κι ως συνήθως δεν το καταλάβατε…
    εκτιμώ ιδαίτερα τη λίστα με τον Omar…όσο για τη συνεισφορά μου, μα εκεί πήγαινε το «φχαριστώ»!
    καλημέρα 🙂

  13. 28 Σεπτεμβρίου 2011 στο 12:24 μμ

    😆 😆 😆

    Δεν παίζεστε με τίποτα! Δηλώ αδυναμία!

  14. 7 Οκτωβρίου 2011 στο 12:39 μμ

    είστε εδώ;

  15. 7 Οκτωβρίου 2011 στο 3:21 μμ

    Εδώ είμαι. [Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον :-D]

    Βαθύτατα απασχολημένος με το να μην κάνω απολύτως τίποτα, ως συνήθως… 😆

    Καλό σας απόγευμα και καλό Σ/Κ!

  16. 17 Ιουνίου 2012 στο 2:46 μμ
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

