Αρχική > Μουσική > Μέρα Mαγιού

Μέρα Mαγιού

Καθώς τα μάτια μου «περπατούσαν» πάνω στις ειδήσεις για τα όσα συμβαίνουν στη γλυκιά μας πατρίδα, «μου ‘ρθε» αυτό το τραγούδι… Κι άρχισα να το τραγουδάω. Για τη δεύτερη και την τρίτη στροφή του. Τις αισιόδοξες. Όχι τις άλλες.

Άρα Μέρα Μαγιού κι όχι Mayday! 😉

Στο λιακωτό και κοίταζες
και δίχως να χορταίνεις
άρμεγες με τα μάτια σου
το φως της οικουμένης

Και μου ιστορούσες με φωνή
γλυκιά ζεστή κι αντρίκεια
τόσα όσα μήτε του γιαλού
δεν φτάνουν τα χαλίκια

ΥΓ. Γιάννης Ρίτσος, Μίκης Θεοδωράκης, Γρηγόρης Μπιθικώτσης. Τις υπόλοιπες στροφές μπορείτε να τις διαβάσετε στο γιουτούμπι.

Κατηγορίες:Μουσική
  1. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 10:09 πμ

    μινυνθάδιος… Βρήκα τη λέξη, «κατά λάθος», στου Δημητράκου. Με ήρεσεν… Έχω καταντήσει σαν τον αστυνόμο Χαρίτο, ή, μάλλον, σαν τον υπαστυνόμο Τζιμάνη 🙂
    _ _ _ _ _ _ _ _ _

    μισεύω: αναχωρώ εκ τινος τόπου, αποδημώ, ξενιτεύομαι [εμίσεψε και μ’ άφησε ένα γυαλί φαρμάκι].

    Τραγουδάκι για τον μισεμό;

  2. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 10:13 πμ

    Για τον… αναρχοπατριωτισμό διαβάστε στον Χαοτικό Ρομαντισμό: Ο Μπακούνιν για την πατρίδα

  3. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 10:20 πμ

    To «Μέρα Μαγιού» αφιερωμένο σ’ εκείνους που θέλουν να με κάνουν… «Κωσταλέξι» 😆

    Μα κλειδωμένος στην υπόγα;;;!!! 😆

    Εγώ θέλω ν’ αρμέγω με τα μάτια μου το φως της οικουμένης!

  4. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 10:34 πμ

    Θα πρέπει άραγε ν’ αρχίσω να ανησυχώ;

    Τα «σημεία» πληθαίνουν ανησυχητικά τους τελευταίους μήνες:

    Ο πρώτος, μετά την επανάσταση, θα με κλείσει στο γεμάτο κροκόδειλούς «υγρό» υπόγειο μιας φυλακής.

    Ο δεύτερος, χωρίς επανάσταση, με απειλούσε με 25 πάνοπλους εξωγήινους (!) που θα εμφανίζονταν ξαφνικά μπροστά μου για να με καθαρίσουν.

    Ο τρίτος, μετά την επανάσταση [άλλου είδους από εκείνη του πρώτου], θα με «αναζητούσε» δι’ υπόθεσίν μου [επειδή δεν στρατεύομαι στον σκοπό του].

    Ο τέταρτος… δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά κι αυτός με μια άλλου είδους επανάσταση με απειλούσε…

    Κι ο πέμπτος με απειλεί με εγκλεισμό στην υπόγα σπιτιού κάπου στην ορεινή Ελλάδα. Θα με βγάζει, λέει, το βράδυ… βολτίτσα…

    Θα πρέπει άραγε ν’ αρχίσω να ανησυχώ;

  5. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 10:59 πμ

    Τώρα, θα με ρωτήσετε, πού βρίσκω την όρεξη και γελάω σ’ αυτούς τους ζοφερούς καιρούς…

    Σωστό το ερώτημα.

    Αλλά, πληζ, μη με ρωτήσετε κι εσείς τι πίνω και δεν σας δίνω. Όπως με έχουν ρωτήσει πάμπολλοι τώρα τελευταία [όταν δεν με απειλούν].

    Τίποτα το περίεργο δεν πίνω… Στην υγειά μας! 😆

  6. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 11:20 πμ

    Στην Υγειά σου αγόρι μου!

  7. ανέστιος
    2 Νοεμβρίου 2011 στο 11:42 πμ

    πολλες καλημερες στη παρεα , ο ηλιος μας αγκαλιαζει ανευ ανταλλαγματος

    κανενα ασμα της ταβλας βαλε , αντε και στην υγεια μας 🙂

  8. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 11:43 πμ

    @ Soduck

    Και στην υγειά σας επίσης! Καλημέρα σας αγαπητή!

    ΥΓ. Σας ευχαριστώ για το «αγόρι». Και «αγόρια Χ2» να με αποκαλούσατε, πάλι έξω θα πέφτατε 😆

  9. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 11:48 πμ

    @ ανέστιος

    Καλημέρα αγαπητέ! Στην υγειά μας, of course! Στην υγειά όλων μας! Ας πάει και το παλιάμπελο!

  10. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 11:49 πμ

    «… mis ojos se pasearon…»

    Καταααπληκτική φρασούλα!

  11. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 12:06 μμ

    Πάμε! να ακουστεί δυνατά παρακαλώ! όπως μας πρέπει

  12. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 12:09 μμ

    Συγχωρήστε μου την «οικειότητα». Θα παραμείνω στο «Κύριε Κουρελάριε», με το οποίο δεν έπεσα έξω 🙂

  13. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 12:23 μμ

    @ Soduck

    Καταπληκτικό άσμα! Ευχαριστούμε!

    ΥΓ. Αποκαλέστε με όπως θέλετε. Επιτρέψτε μου μόνον να γελάω πού και πού εις βάρος μου. Είναι το αγαπημένο μου σπορ τελευταία 🙂

  14. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 12:32 μμ

    Ε, λοιπόν, ¨Οχι! Δεν σας επιτρέπω να γελάτε εις βάρος σας. (μιας και μου δώσατε το δικαίωμα). Σας επιτρέπω όμως να γελάτε και μαζί σας. 🙂

  15. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 12:40 μμ

    @ Soduck

    😆 [Θα γελάω, εν γένει!]

  16. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 12:42 μμ

    Κι ένα τραγουδάκι για όσες/όσους παραφυλάνε. Τον εαυτό τους ή τους άλλους.

    Η ζωή είναι ωραία βρε χαζούλικα. Μην την σπαταλάτε σε εμμονές. Παραμερίστε τις 🙂

    Μπικάκης;!

  17. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 12:44 μμ

    Και μιας και σήμερα είναι ημέρα γέλωτος:

  18. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 12:52 μμ

    Κι επειδή αυτόν τον τομέα της… βαθειάς ελληνικής κουλτούρας δεν τον είχα εξερευνήσει, θα με υποστείτε για τα καλά 🙂

  19. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 1:05 μμ

  20. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 1:27 μμ

    ♪♫Βρίσκομαι στην εντατική
    έπαθα εγκεφαλικό
    απ’ το πολύ το γέλιο

    Βρίσκομαι στην εντατική
    έπαθα αφυδάτωση
    απ’ το πολύ το κλάμα♫♪

  21. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 1:32 μμ

  22. ανέστιος
    2 Νοεμβρίου 2011 στο 2:14 μμ

    τι σας εχω τι σας εχω ;;; μιας και ο Ρακο_παιχτης αναλαμβανει την μουσικη εγω ειπα να αναλαβω τις ειδησεις με νοημα

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2083786

    Παιδες-Κορασια σωθηκαμε μετα απο αυτο, θαχουμε να το λεμε με συγκινηση το μεγα αυτο γεγονος

  23. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 2:16 μμ

    ♫♪ Βρίσκομαι στην εντατική
    βρίσκομαι στην εντατική
    μου σπάσανε οι κοιλιακοί 😆 ♪♫

    Γιώργος Ζερβάκης ύμπερ άλλες!

  24. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 2:18 μμ

    @ ανέστιος

    Ζήτω η Ελλάς και καθετί… κομματικό στον κόσμο αυτό!

    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  25. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 2:27 μμ

    Ποιος είναι αυτός ο Μαγιού, ξάδελφος του Μπαντιού? (όχι για να μη νομιζεις οτι εμεις πινουμε πορτοκαλάδα) 😀

  26. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 2:31 μμ

    😆

    Δεν είπα ποτέ για σένα ότι είσαι πορτοκαλοδοπότης. Για έναν άλλο «καταστασιακό» είχα γράψει ότι είναι βυσσιναδοπότης.

    Ξάδελφος! Ξάδελφος! Κι εσένα θα σε τρατάρω το μπλογκ του 21ου αιώνα: Lenin Reloaded

  27. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 2:42 μμ

    Κερασματάκι;

    Αρκετά όμως με τους αυτοσχεδιασμούς. Ας ακούσουμε και κάτι έντεχνο:

  28. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 3:12 μμ

    εβίβα

  29. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 7:38 μμ

    ♫♪ Εβίβα λοιπόν! ♫♪ Στην υγειά του Κουρελακιου που «κινδυνεύει» ! ♫♪ Εμμονές! ♫♪ ΄-)
    Κι επειδή η ευδιαθεσία είναι μεταδοτικός ιός μαντινάδα αφημένη άναρχα εδώ μέσα
    ♫♪ http://www.youtube.com/watch?v=nhU6bSSNMHg&feature=related ♫♪

    Και …λίγη ..κουλτούρα!

  30. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 7:59 μμ

    Ράκος “Lumpen” Κουρελάριος :
    @ Soduck
    Και στην υγειά σας επίσης! Καλημέρα σας αγαπητή!
    ΥΓ. Σας ευχαριστώ για το “αγόρι”. Και “αγόρια Χ2″ να με αποκαλούσατε, πάλι έξω θα πέφτατε

    έχω πάθει κρίση γέλιου!
    αχ πόσο σας φχαριστώ!

  31. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 8:08 μμ

    έχω αρχίσει να ανησυχώ με τις αντιδράσεις για το «αγόρι»… πέστε μου σας παρακαλώ ότι δεν έχω κάνει τραγικό λάθος σε φύλο… ε; ε; και αν όχι, προς τι ο γέλωτας αγαπητή;

  32. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 8:13 μμ


    καλησπέρα σας και στο καλό!
    θα μας γράφετε όμως ε;:)
    υγ1. πάντως ο Μπιθικώτσης όταν διάβασε το στίχο «άρμεγες με τα μάτια σου το φως της οικουμένης» σκιάχτηκε, πώς θα πω κάτι τέτοιο, είπε, θα με κοροϊδεύουν όσοι με άκουγαν ως τώρα να τραγουδώ…
    υγ2. προσέχτε το σόλο
    τώρα προσέχτε κι αυτό

    φχαριστώ σας που με τρελλαίνετε τοιουτοτρόπως!

  33. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 8:15 μμ

    Soduck :
    έχω αρχίσει να ανησυχώ με τις αντιδράσεις για το “αγόρι”… πέστε μου σας παρακαλώ ότι δεν έχω κάνει τραγικό λάθος σε φύλο… ε; ε; και αν όχι, προς τι ο γέλωτας αγαπητή;

    μα απορώ, δεν ;έχετε προσέξει πως πάντα μιλώ στον συγγραφέα των αναρτήσεων στον πληθυντικό;είναι πολλοί βρε Soduck…

  34. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 8:20 μμ

    σαν τον ζαν τον κλώντ τον βαν και τον ντάμ; και σε μένα στον πληθυντικό μιλάτε και όσο κι αν νιώθω πολυδιάστατη, μονάς είμαι. (πόσοι είναι αλήθεια; και πως τους ξεχωρίζετε; και έχουν όλοι το ίδιο διαολεμένο χιούμορ; …. σε φωλιά έπεσα;)

  35. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 9:27 μμ

    @ Αρνητικός

    Μια μεγάλη επιτυχία. [[[For your eyes only 😉 ]]]

  36. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 9:31 μμ

    @ Liakada

    Ευχαριστούμε για την συνεισφορά σας.

    ΥΓ. Ο Ράκος παραφυλάει τις εμμονές του: ανελέητα, πονηρά, υπομονετικά, γλυκά 😉

  37. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 9:39 μμ

    @ katabran

    Φχαριστούμε! Φχαρστηθήκαμε που γελάσατε. Αν αφήνατε και τις σκανταλιές σας… Αχ! Τι θα κάνω με σας;!

  38. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 9:45 μμ

    @ Soduck

    Μην ανησυχείτε καθόλου. Δεν πέσατε έξω ούτε στο φύλο, ούτε στο… πλήθος [κι εγώ σαν τον Ζαν τον Κλωντ τον Βαν τον Νταμ* είμαι]. Αν πέσατε κάπου έξω [πολύ δηλαδή…] είναι στην ηλικία. Ένας μεσήλιξ κυριούλης είμαι, οπότε και «δυο αγόρια» να με λέγατε, πάλι έξω θα πέφτατε. Από «τρία αγόρια» και πάνω θα πέφτατε πάντως μέσα. 🙂

    * Ο Ζαν Κλωντ απ’ τους αγαπημένους μου. Μόνον και μόνον για τη θεϊκή ατάκα του, σε μια ταινία: «Ακόμα και οι φτωχοί πλήττουν». Έπαζε τον φτωχό εκεί, και μερικοί πλούσιοι έκαναν το λάθος να του πατήσουν τον κάλο. Καταλαβαίνετε…

    Καλό σας βράδυ!

  39. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 10:30 μμ

  40. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 10:31 μμ

    (chuckle)

  41. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 10:36 μμ


    Φτου και βγήκα!

  42. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 10:57 μμ

    Καλησπέρα σας…

    Αυτό το πανυγύρι με τους κλέφτες να σκοτόνωνται ποιός θα αριβάρει σε βάρος του άλλου , αν δεν είχε ανυσηχητική επίδραση στην καθημερινότητά μας , θα ήταν ένα καλό αστείο για πολλά γέλια….

    Βάλανε τον αΓΑΠούλη να σκοτώνεται να αποδείξει ότι είναι πολιτικός με αρχίδια και ότι είναι παράγοντας που επηρεάζει το παγκόσμιο γίγνεσθαι….πολύ γέλιο μιλάμε….και η κα Μάργκαρετ φαντάζομαι πόσο περήφανη θα νιώθει για το σπλάχνο της….

    Εγώ είμαι αγρότης και δεν έχω άμεσες επιπτώσεις στο εισόδημα , αν εξαιρέσεις τα χαράτσια, αλλά βρε παιδί μου….πολύ γέλιο μιλάμε…κάνουνε τους πολιτικούς …..παίζουνε σαν τα παιδάκια…εσύ τώρα θα είσαι ο κακός, κι εγώ θα σε κυνηγάω…. εντάτσει;

    Να στε καλά κύριε Ράκε και πιτσιρίκο κουρελάριε…..και να με συγχωρείτε αν σας μόλυνα την ανάρτηση με κατά κάποιο τρόπο πολιτικολογίες , αλλά αν δεν είχε κάτι το τραγικό η υπόθεση θα ήταν εντελώς φαρσοκομωδία….και δεν κρατήθηκα….

    Κι επειδή έπεσε πολύ τραγούδι πιο πάνω νιώθω κι εγώ την ανάγκη μιας αφιέρωσης ( για να μη υστερήσω εγώ….τι παιδιά είμαστε εξάλλου;)

  43. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 11:08 μμ

    Σαν φόρο τιμής σε μια νομαδική προγονική κατάσταση που κανείς δεν θα επανέλθει ποτέ….σε έναν τρόπο ζωής χιλιάδων χρόνων που χάθηκε για πάντα….

    Ο σκάρος είναι το πρωϊνό ξύπνημα στις τέσσερις – πέντε το πρωί για να πάνε να ετοιμάσουν το κοπάδι για την βοσκή, αφού πρώτα το αρμέξουν και ότι άλλο χρειαστεί….ήταν απαραίτητο έτσι ώστε ως το χάραμα το κοπάδι να είναι στις βοσκές, για να εξασφαλίσει αρκετή βοσκή….από εκεί βγήκε το «τι έχουν τα έρμα και ψοφάν», για όσους τεμπελιάζαν και τις δουλειές τις κάναν μέρα…ολόκληρο είναι: «μέρα τα βγάζω μέρα τα βάζω…τι έχουν τα έρμα και ψοφάν;» το σωστό ήταν προφανώς να τα βόσκει από αξημέρωτα έως αργά τη νύχτα…

    και πάλι συγνώμη που ξαναπαρασύρθηκα…..μ’επιασε το σαρακατσάνικο….:)

  44. 2 Νοεμβρίου 2011 στο 11:13 μμ

    μια χαρά κάνετε και παρασύρεστε πάντως… (εγώ τουλάχιστον σας απόλαυσα 🙂 και κείνο το «πιτσιρίκος» πόσο με χαροποίησε! )

    (συγχωρήστε μου την άνεση κύριοι Ράκε, Λούμπεν, πιτσιρίκε και Κουρελάριε αλλά ήταν αυθόρμητο)

  45. 3 Νοεμβρίου 2011 στο 2:56 μμ

    Ράκος “Lumpen” Κουρελάριος :
    @ Αρνητικός
    Μια μεγάλη επιτυχία. [[[For your eyes only ]]]

    Επ, σας τσάκωσα! Αλλά δεν ανησυχώ! Μέχρι 5 είναι σχέση!! 😀 😀 😀

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

