Αρχική > Αυτοέκφραση, Μουσική, Χιούμορ > Ποτέ μην εμπιστευτείτε άνθρωπο που ξυπνάει [ή που κοιμάται] ακούγοντας Ζαφείρη Μελά

Ποτέ μην εμπιστευτείτε άνθρωπο που ξυπνάει [ή που κοιμάται] ακούγοντας Ζαφείρη Μελά

Το σημερινό ποστ είναι αφιερωμένο στον Γιώργο omadeon, ανταφιέρωση στο ποστ του Μην εμπιστευτείτε άνθρωπο που ξυπνάει ακούγοντας Τσιτσάνη (και καλά… Μιθρούγεννα), που, εν μέρει ήταν αφιερωμένο και σε μένα [ο τίτλος του σίγουρα…]

Ο Γιώργος με έβγαλε από την φαντασίωσή μου [απ’ την οποία έπασχα, όπως με είχαν πείσει διάφοροι]. Τελικά από αυταπάτη πάσχω… Ανίατη…

Ευχαριστώ Γεώργιε!

Ποτέ μην εμπιστευτείτε άνθρωπο που ξυπνάει [ή που κοιμάται] ακούγοντας Ζαφείρη Μελά… Ποτέ!

ΥΓ. ♪♫ Γαμώ την καλοσύνη μου και το φιλότιμό μου / που πίστεψα σε άθεους κι έχασα το θεό μου ♫♪

  1. 27 Δεκεμβρίου 2011 στο 12:32 πμ

    Στίχοι: Ρένα Βασιλείου
    Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου
    Πρώτη εκτέλεση: Ζαφείρης Μελάς

    Γαμώ την καλοσύνη μου είπα στον εαυτό μου
    και έσβησα χίλια ονόματα απ’ το τηλέφωνό μου
    τα ‘σβησα και ξεμπέρδεψα με όλους και με όλα
    τα είδα όλα τη στιγμή που τα ‘χα χάσει όλα

    Ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που μ’ αγαπάνε
    που δήθεν με χρειάζονται που δήθεν με πονάνε
    ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που ζουν στο ψέμα
    αυτοί που ψάχνουν αισθήματα και διάλεξαν εμένα

    Γαμώ την καλοσύνη μου και το φιλότιμό μου
    που πίστεψα σε άθεους και έχασα τον Θεό μου
    γαμώ την καλοσύνη μου και όλα τα καλά μου
    που άφησα ξεκλείδωτη την όμορφη καρδιά μου

    Ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που μ’ αγαπάνε
    που δήθεν με χρειάζονται που δήθεν με πονάνε
    ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που ζουν στο ψέμα
    αυτοί που ψάχνουν θύματα και διάλεξαν εμένα

    Τώρα θα αλλάξω αριθμό θ’ αλλάξω τ’ όνομά μου
    θ’ αλλάξω την εικόνα μου θ’ αλλάξω την καρδιά μου
    ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που μ’ αγαπάνε
    που δήθεν με χρειάζονται που δήθεν με πονάνε

  2. Oolon Colluphid
    27 Δεκεμβρίου 2011 στο 4:27 πμ

    Αν ο άνθρωψ διαθέτει φαντασία…

  3. 27 Δεκεμβρίου 2011 στο 11:32 πμ

    @ Oolon Colluphid

    Καλημέρα, Χρόνια Πολλά! Κι εγώ θα ‘θελα να δω αυτό το φίνο ακρογιάλι στην Παραγουάη [και τι στον κόσμο!].

    Η προειδοποίηση [περί εμπιστοσύνης] ισχύει και για όσους ακούν Περπινιάδη 🙂

  4. 27 Δεκεμβρίου 2011 στο 11:47 πμ

    jamais!

  5. 27 Δεκεμβρίου 2011 στο 12:26 μμ

    @ katabran

    Εύγε σας!

  6. 27 Δεκεμβρίου 2011 στο 1:19 μμ

  7. 27 Δεκεμβρίου 2011 στο 1:25 μμ

    όπως λέει κι ο Τζερεμές:
    στρατηγέ μου ωραία ρέγγε συλλογή
    εψές ακούστηκε εντός μου μια φωνή
    “μετά τα ρέγγε τι ταιριάζει Τζερεμέ;”
    Ε μετά τα ρέγγε έρχεται ο ΖαΜέ

    Περπινιάδη άκουγε ο παππούς μου!

    ΖαΜε αγωνιστικούς χαιρετισμούς
    ax re zoi ax!

  8. 27 Δεκεμβρίου 2011 στο 2:01 μμ

    Ωραίος ο Ρέγγες, ωραίος ο Τζερεμές, ωραίος ο Ζαμές, ωραίος ο Περπινιάδης, ωραίος κι ο παππούς σας!


    _ _ _ _ _ _ _

    Ευχαριστώ κι… ανταγωνίζομαι

    ah vre zoi ah!

  9. 27 Δεκεμβρίου 2011 στο 5:44 μμ

    Μην εμπιστευτείτε ποτέ άνθρωπο που ακούει… ΑΥΤΟ που ακούω εγώ.
    🙂 🙂 🙂

    π.χ. (για…. στανιάρισμα μετά από τονωτικό χειμερινό κολύμπι)

    Ξέρω πως παγώσατε ήδη, μπρρρρ…. (αλλά δεν μπυράζει. Η μπύρα να ΜΗΝ είναι Μύθος)

  10. 27 Δεκεμβρίου 2011 στο 8:01 μμ

    Δεν υπάρχει περίπτωση! 🙂

    Μπρρρ!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

