Αρχική > Τρέχα γύρευε... > Playin’ with my balls

Playin’ with my balls

Τελικά, αυτό το youtube θα ‘πρεπε να απαγορευτεί!

Είπα κι εγώ να μάθω κάτι καινούργιο και μου σπάσανε το ηθικό!

Κατηγορίες:Τρέχα γύρευε...
  1. 14 Ιανουαρίου 2012 στο 11:17 πμ

    και… τι καινούργιο θέλατε να μάθετε εσείς;

  2. 14 Ιανουαρίου 2012 στο 11:53 πμ

    balls to you!
    balls to you!
    balls to you!
    balls to me…

    καλημεράκος!

  3. 14 Ιανουαρίου 2012 στο 11:56 πμ

    @ SoDurck

    Μα το πώς ακριβώς κινεί κάποιος τα μπαλάκια στο χέρι του. Το να το κρατάω απλώς και να τα πάω πέρα δώθε απλώς δεν έλεγε. Τώρα… βουβάθηκε τελείως. Καλημέραααα!!!

  4. 14 Ιανουαρίου 2012 στο 11:59 πμ

    @ katabran

    Έχετε προσπαθήσει ποτέ να παίξετε κομπολόι την ώρα που διαβάζετε κάτι στο χαρτί ή στην οθόνη ή την ώρα που γράφετε κάτι; Δε λέει… Ενώ με τα baoding balls απασχολείται μια χαρά το αριστερό ή το δεξί χέρι. Και βγάζουν κι ωραίους ήχους. Καλημεράννος!

    ΥΓ. Έχετε κι εσείς baoding balls;

  5. 14 Ιανουαρίου 2012 στο 4:23 μμ

    Αρχίστε να τα πετάτε στον αέρα, όπως οι ζογκλέρ τα πορτοκάλια ή τις κορίνες τους.

  6. 14 Ιανουαρίου 2012 στο 8:58 μμ

    Το θεωρείτε καλή ιδέα; Μεταλλικά είναι τα μπαλάκια… Υπάρχουν κεφάλια, πόδια, εύθραυστα αντικείμενα γύρω τριγύρω…

    Καλό σας βράδυ!

  7. 14 Ιανουαρίου 2012 στο 9:20 μμ

    Εξαρτάται από την ευελιξία και την τεχνική που διαθέτει ο καθένας.
    Ή από την εμπειρία του.
    Αλλά αυτά είναι πράγματα που έρχονται με το χρόνο… μάλλον.

    Καλό σας βράδυ, επίσης, ευχαριστώ.

  8. 14 Ιανουαρίου 2012 στο 9:28 μμ

    Ή από την υπομονή του. Και σ’ αυτά δεν διαθέτω ιδιαίτερη… Πιο πιθανό είναι να τα χρησιμοποιήσω για να παίξω γκολφ με καμιά γκλίτσα. Αλλά θα μου χάνονται στο γρασίδι: είναι πράσινα…

  9. 15 Ιανουαρίου 2012 στο 1:56 μμ

    Χμ… Δύσκολα τα πράγματα…
    Μήπως να αλλάζατε σπορ;

    Καλημέρες.

  10. 15 Ιανουαρίου 2012 στο 2:06 μμ

    Δύσκολα πράγματι… Κι ακόμα πιο δύσκολο να μάθεις σε γέρο σκύλο νέα κόλπα 🙂

    Καλημέρααα!!!

    ΥΓ. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί ενώ διαβάζω [και το απολαμβάνω] το μπλογκ σας, δεν μου έρθει ποτέ να σχολιάσω; Ερωτήματα που θέτω κι εγώ, ε;

  11. 15 Ιανουαρίου 2012 στο 8:49 μμ

    Με διαβάζετε;;; Και με απολαμβάνετε; Αυτό κι αν είναι έκπληξη! Ευχάριστη, εννοώ.

    Μην πιέζεστε, αν κάποια μέρα ένα κείμενο σας «μιλήσει» πραγματικά, μπορεί να θελήσετε να μου πείτε μια κουβέντα.
    Και να μην σας βγει όμως, μετά από αυτό που μου εκμυστηρευτήκατε, εγώ χάρηκα σαν να μου είχατε αφήσει εκατό σχόλια 🙂
    Και σας ευχαριστώ…

    Καλησπέρεςςςςς

  12. 15 Ιανουαρίου 2012 στο 9:47 μμ

    Φυσικά και φυσικά! Και αν δεν ήμουνα και τόσο μη-ζηλιάρης θα έλεγα ότι ζηλεύω και τον τρόπο γραφής σας. Αλλά έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν τα κατάφερα στη λογοτεχνία [κάποια ποιήματα πιτσιρικάς και κάποια πεζά για γέλιο, τότε επίσης].

    Θα μου ‘ρθει…

    Α! Και μόλις είδα ότι δεν σας έχω στο μπλογκρόλι μου. Συνήθως διαβάζω τα φηντς στο γκουγκλ ρήντερ, και μετά ξεχνάω να περάσω κι εδώ το λινκάκι. Αποκαθιστώ την τάξη.

    Καλό σας βράδυ!

  13. 15 Ιανουαρίου 2012 στο 9:48 μμ

    Σόρρυ, σας είχα στο μπλογκρόλι. Σας… προβιβάζω στους Ακτήμονες 🙂

  14. 15 Ιανουαρίου 2012 στο 9:56 μμ

    χαχαχα… εντάξει 🙂
    σας ευχαριστώ πολύ.

  15. 15 Ιανουαρίου 2012 στο 9:58 μμ

    Και για το λάικ ευχαριστώ, αν και δεν ήταν και από τα πιο εμπνευσμένα μου 🙂

  16. 15 Ιανουαρίου 2012 στο 10:09 μμ

    Ίσως… Αλλά περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο τον σε αρκούντως τυμπανιαία κατάσταση νεκρό υπαρκτό μακρυγιαννισμό… Να ζήσουμε κ.λπ. κ.λπ.

  17. 15 Ιανουαρίου 2012 στο 11:18 μμ

    Xαχαχαχαχ… εξαιρετική παρατήρηση!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

