Αρχική > Αυτοέκφραση > Μπουρμπουλήθρες

Μπουρμπουλήθρες

ΥΓ1. Μονάδα μέτρησης: χρόνος [ώρες].

ΥΓ2.

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 1:34 μμ

    αχ,Ρακε οι ανασες του χρυσοψαρου γιατι μου θυμιζουν κατι…συγκινηθηκα… σε ευχαριστω

    υγ.δεν ξερω ποιος ηταν ο σκοπος της αναρτησης αλλα ενα (1) αποτελεσμα το ειχε.

  2. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 1:37 μμ

    Προσωπική σημείωση ήταν, για να θυμάμαι κάτι.

    Χαίρομαι που το ανέγνωσες διαφορετικά.

    Καλημέρες και καλές βδομάδες!

  3. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 2:25 μμ

    εύχομαι να μην το ξεχάσεις ποτέ… και χωρίς να χρειαστεί να ανατρέξεις σ αυτή την ανάρτηση.

    καλή σου μέρα

  4. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 2:26 μμ

    Ό, τι έχει σχέση με χρυσόψαρα (μεταξύ άλλων), είναι φετίχ.

  5. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 6:15 μμ

    Καλησπέρα…
    Μεταξύ μας…μπουρμπουλήθρα λέω εγώ ένα μικρό πόϊντερ (σκυλάκι) που μου κουβάλησε ο γιός μου από μια βόλτα στο βουνό , εδώ δίπλα…τον βρήκε πεταμένο σε ένα χαρτόκουτο δίπλα στο δρόμο και τον έφερε κουκουλωμένο μέσα στο μπουφάν του , γιατί ήταν με το ποδήλατο …..τώρα είναι ένας μήνας και ο μπουρμπουλήθρας μεγάλωσε άλλο τόσο κι έγινε ντρέϊκ για μεγάλη μου απογοήτευση….αλλά εγώ πάλι μπουρμπουλύθρα θα τον λέω…έχει στο πλάϊ κάτι καφετί λεκέδες σαν μπουρμουλήθρες …..

  6. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 6:41 μμ

    εγώ πάλι μπουρμπουλήθρα λέω ένα ρέμα που κυλάει δίπλα στο σπίτι μου…
    καλησπεράκος από τη δική μου μονάς!
    λοχαγός παγωμένη katabrannάσα

  7. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 8:52 μμ

    @ SoDurck

    Και να ‘θελα δεν θα μπορούσα να το ξεχάσω… Εξηγώ πιο κάτω.

    Καλό βράδυ

  8. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 8:53 μμ

    @ Theorema

    Ε, τότε ας ονομάσω το φαινόμενο «φετιχισμό της φυσαλλίδας» [το μπουρμπουλήθρα δεν ακούγεται και τόσο επιστημονικό 🙂 ]

  9. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 8:55 μμ

    @ χρηχα

    Ταιριαστό όνομα για σκυλάκι. Οι δικές μου δεν ξέρω τι χρώμα έχουν. Να είστε καλά όλοι σας!

    Καλό βράδυ!

  10. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 8:57 μμ

    Δεν πειράζει. Το νόημα παραμένει εκεί…
    Αυτό μας ενδιαφέρει.

  11. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 8:58 μμ

    @ katabran

    Μπρρρ! Παγωμένες υποθέτω θα είναι οι μπουρμπουλήθρες στον -θρυλικό- Μπουρμπουλήθρα! Να μην ξεχνάτε το κασκολάκι και τα χειρώκτιά σας, παγωμένη katabrannάσα!

  12. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 9:00 μμ

    @ Theorema [# 10]

    Οι λέξεις έρχονται και παρέρχονται, τα νοήματα παραμένουν. Καλό σας βράδυ!

  13. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 9:01 μμ

    Ονομάζω «μπουρμπουλήθρες» ένα φαινόμενο που συμβαίνει εσχάτως στο σώμα μου, αλλά δεν είναι οργανικό. Είναι παλαβό, όπως και ξέρετε-ποιος-άλλος-εδώ-γύρω 😆

  14. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 10:48 μμ

  15. 16 Ιανουαρίου 2012 στο 11:46 μμ

    Στη φιλοσοφία το ρίξαμε απόψε. 😉

  16. 18 Ιανουαρίου 2012 στο 12:56 πμ

    Μετά σχολίων:

    ΥΓ. Πολυσχιδείς προσωπικότητες οι μπλόγκερς. Πλην υμών, φυσικά.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

