Αδέσποτος Σκύλος

Ορκίζομαι να πω την αλήθεια. Η αφήγηση είναι ευθύγραμμη.

Ξεκίνησες από το σπίτι σου, ξεκίνησα από το δικό μου. Συναντηθήκαμε. Μου είπες : »έχεις κάτι μέσα σου που είναι δικό μου». Το αισθανόμουν από καιρό ότι είχα αυτή την έλλειψη. Όταν κρατάς κάτι που δε σου ανήκει, έχεις μια αίσθηση κενού. Ίσως γιατί ποτέ δεν είναι δικό σου, αυτό που δεν έχεις κερδίσει. Ο χρόνος δεν ήταν υπέρ μου. Ήξερα ότι ο χρόνος μου είχε μεγαλώσει το κενό.

Τριγύρω στο βυθό ανεβαίνουν φυσαλίδες και το τοπίο είναι ήρεμο. Κάπου χάσκει ένα ψάρι και ο βράχος σαν ανοιχτό χωνί καταπίνει το νερό. Είναι ήσυχα εδώ κάτω, σαν να περνάς το δρόμο μεσημέρι Κυριακής και να μην ακούγεται τίποτα. Ξύπνησα ιδρωμένος. Γύρισα να σ’ αγκαλιάσω. Το σώμα σου ήταν ακέφαλο.

Η αφήγηση είναι ευθύγραμμη.

Μιλάμε στο τηλέφωνο. – Το διάβασες το χαρτάκι που σου έγραψα; – Όχι, πού το είχες βάλει; –…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 775 επιπλέον λέξεις

Κατηγορίες:Uncategorized
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

