Αρχική > Μουσική > Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα

Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα

 

Τραγούδια που ακούστηκαν εδώ μέσα το περασμένο καλοκαίρι. Περισσότερα στην «πρώτη έκδοση» του ποστ: Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα

Κατηγορίες:Μουσική
  1. 19 Ιουλίου 2012 στο 10:18 μμ

    Kαλησπέρα, αν δε σου κάνει κόπο πες μου σε παρακαλώ πως να εμφανιστεί η playlist στο wordpress γιατι έχω την εντύπωση πως κάτι άλλαξε και τώρα δεν μου εμφανίζεται.Πιο παλιά δεν είχα πρόβλημα.
    Ευχαριστώ προκαταβολικά και αν προτιμάς στειλε τις οδηγίες σε mail

  2. 19 Ιουλίου 2012 στο 11:03 μμ

    Εμένα μού εμφανίζεται. Πιθανότατα κάποιο πρόβλημα με τον adobe flash player είναι. Κολλάει συνέχεια στις τελευταίες εκδόσεις του firefox [αν χρησιμοποιείς αυτόν].

    Η καλύτερη λύση είναι να πας στο

    http://assets.mixpod.com/swf/mp3/mixpod.swf?myid=85788376&path=2011/09/27

    για να τα ακούσεις. Βέβαια, επειδή πράγματα αλλάζουν συνέχεια τόσο στο mixpod όσο και στο youtube κάποια τραγούδια δεν ακούγονται πια. Αλλά φαίνονται οι τίτλοι και οι καλλιτέχνες, οπότε είναι εύκολο να βρεθεί μια άλλη τους εκδοχή.

    Καλό σου βράδυ!

  3. 20 Ιουλίου 2012 στο 6:31 πμ

    Μαλλον στο εξήγησα λάθος και συγνώμη.Το playlist μια χαρα ακούγεται απλά δεν μου εμφανίζεται με αυτή τη μορφή στο χώρο μου μόνο αν το βάλω σαν link.Ήθελα να εμφανίζεται σαν palylist όπως τώρα σε εσένα π.χ.Το mixpod όταν μου το στέλνει στο wordpress μόνο σαν link εμφανίζεται που βέβαια αν κάνεις κλικ επάνω του εμφανίζεται η playlist και ακούγονται κανονικά τα τραγούδια.Τέλος πάντων σ’ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση και θα δω τι θα κάνω.Πολλές Καλημέρες

  4. 20 Ιουλίου 2012 στο 6:33 πμ

    Και εννοούσα φυσικά playlist δικής μου κατασκευής και όχι αντιγραφή του δικού σου. Οποτε μπορείς μπες στο χώρο μου και θα δεις τι εννοώ.Ευχαριστώ και πάλι

  5. 20 Ιουλίου 2012 στο 8:57 πμ

    Δεν θυμάμαι ακριβώς. Επειδή δεν έκανα ποτέ λογαριασμό στο mixpod, και τώρα ζητάει να φτιάξω… Όταν όμως κάνεις save the playlist εμφανίζει τον κώδικα, που πρέπει να κοπυπαστάρεις. Θα πρέπει να φαίνεται σαν το παρακάτω. Απλά βάλε στο src τη διεύθυνση που σου δίνει. Στο μπλογκ σου δεν βρήκα τα σχετικά. Καλημέρα.

    [gigya width="550" height="311" src="http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mixpod.swf?myid=85788376&path=2011/09/27" quality="high" flashvars="mycolor=2D2D2D&mycolor2=FFFFFF&mycolor3=77ADD1&autoplay=false&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false" salign="TL" wmode="window" ]

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

