Πύονμα #122

😆

 

λευκή τρύπα γέλοντος

ιούλιος
στα διάφανα αυτιά του γαϊδάρου μου
χιονοδρομούσαν
Δαλματοί ιππείς
το ιστίο του τραίνου
μεγάλωνε
στον κόλπο του Καρπενησίου
χάιδευα
το αφηρημένο στήθος της
το άλλο χέρι
φραπεδούμπα-τσιγάρο
εναλλάξ
χιόνιζε
παγάκια εξ ουρανού
πετύχαιναν
ενίοτε
τη φραπεδούμπα
άτακτες καφετιές πιτσιλιές
συσσωρεύονταν
πάνω μας
το αντηλιακό
ξεχνούσαμε
πάντα
γαρδούμπα

_
_ _
_ _ _
_ _ _ _
_ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

[[[Ορκίζομαι σ’ ό,τι έχω ιερό [αν έχω τίποτα], πως το μόνο που έκλεψα είναι «τα διάφανα αυτιά του γαϊδάρου μου» (Σέσαρ Βαγιέχο). Τα υπόλοιπα είναι όλα καταδικά μου (φαίνεται άλλωστε). Γιατί, απλούστατα, εγώ δεν ανήκω σ’ εκείνους που ρωτάνε τι μπορεί να κάνει η πατρίδα τους γι’ αυτούς. Είμαι από κείνους που κάνουν ό,τι μπορούν για την γλυκειά -πόρνη- πατρίδα. Σας παγώνω, για να κλείσετε τα αρκουδίσια, να γλιτώσουμε το μπλακ άουτ, και να ξαναπάρει το μπόνους του ο Φωτόπουλος. Αν απλώς δροσιστήκατε, να μου το πείτε. Να εντείνω τις προσπάθειες. Η έμπνευση, ενίοτε, δεν είναι αρκετή.]]]

  1. 19 Ιουλίου 2012 στο 7:37 μμ

    Και παραγγελιές δέχομαι. Για γάμους, βαφτίσεις, κηδείες, αρραβώνες, εθνικές επετείους, χρεωκοπίες…

  2. 19 Ιουλίου 2012 στο 11:33 μμ

    Καλησπέρα…

    Αν η έμπνευσή σας έχει έρεισμα την δροσιά που θα μας προκαλούσατε , είστε εντός του πλαισίου….
    Εγώ προσωπικά έχω παραλύσει από την ζέστη και δεν κάνω καν καμία προσπάθεια σκέψης….απλά επιβιώνω μέχρι τον Σεπτέμβριο….
    Εσείς πάλι έχετε συγκριτικό πλεονέκτημα τα όσα αναφέρετε πυονλογόντας….φαντάζομαι και τα παγάκια που έπεφταν συνετέλεσαν στην δροσερότητα του μυαλού….

  3. 20 Ιουλίου 2012 στο 9:01 πμ

    🙂

    Καλημέρα! Καλημέρα!

    ΥΓ. Μπα, τα παγάκια συνετέλεσαν απλά στο πάγωμα του φραπέ, αργότερα. Την ώρα που το «έγραφα» πάλευα την απογευματινή σιέστα, αλλά δεν… Λόγω ζέστης… Ελπίζω να δροσίσει, ειδάλλως η ποίηση βρήκε ακόμη έναν αποτυχημένο εραστή της… 😆

  4. M
    20 Ιουλίου 2012 στο 9:30 πμ

    Αν εξαιρέσετε τη λέξη φραπεδούμπα (που αναφέρετε και δις!) και την γαρδούμπα (μα αγαπητέ!), εμένα όλο το υπόλοιπο με άρεσε…
    Eίμαι καλά????
    Το χιούμορ έχει θέση στην ποίηση (προσωπική άποψη είναι αυτή, και παρακαλώ να σημειωθεί πως καμία σχέση δεν έχω με την ποίηση ή την τέχνη γενικότερα :-)) Ίσως για αυτό και τα 1508759864960765406546989798787341074 και 1 likes που σας κάνω ;-))))

  5. M
    20 Ιουλίου 2012 στο 9:31 πμ

    Υ.γ.: Δρόσισε! Μπορείτε να σταματήσετε τώρα….

  6. 20 Ιουλίου 2012 στο 9:37 πμ

    Δεν έχετε καμία σχέση με την ποίηση ή την τέχνη;;;!!!

    Γιατί ποιος έχει;;; Τουλάχιστον εδώ μέσα 🙂

    Υπερβάλλετε με τα likes… Ευχαριστώ.

    ΥΓ. Αν κόψω τις «-ούμπες»; Έρχεται νέος καύσωνας λέει… Καιρός να φεύγουμε…

    Καλημέρα σας!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

