Αρχική > Αυτοέκφραση, Τέχνες > Θέλω να γελάσω και δεν έχω στόμα :lol:

Θέλω να γελάσω και δεν έχω στόμα :lol:

Θα παρατηρήσατε ασφαλώς το καινούργιο μου Avatar.

Θέλω να γελάσω και δεν έχω στόμα… 😆

Κατά το διήγημα του Harlan Ellison, «Δεν Έχω Στόμα Και Πρέπει Να Ουρλιάξω» [«I Have No Mouth And I Must Scream» (1967)«], που μεταφράστηκε για πρώτη φορά στα ελληνικά, εκεί γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 1970, και είχε δημοσιευτεί στο πρώτο τεύχος του περιοδικού Αναλόγιο, που εξέδιδε ο Κώστας Καββαθάς [και πρέπει να είμαστε απ’ τους λίγους που έχουμε όλη τη σειρά των οχτώ τευχών στη βιβλιοθήκη μας].

Δεν έχω στόμα λοιπόν και πρέπει να γελάσω…

Το avatar αποτελεί λεπτομέρεια απ’ τον πίνακα του Νίκου Εγγονόπουλου [1907-1985] «Αργώ» [1948]:

Ν. Εγγονόπουλος, «Αργώ» (1948)

«Τσίμπησα» [φωτογραφικά] τον πίνακα απ’ το βιβλίο της Κατερίνας Περπινιώτη-Αγκαζίρ, Νίκος Εγγονόπουλος – Ο ζωγραφικός του κόσμος, εκδ. Μουσείο Μπενάκη [που αποτελούσε και τον κατάλογο της έκθεσης που είχε γίνει στο μουσείο το 2007-2008].

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση, Τέχνες
  1. 8 Αυγούστου 2012 στο 11:10 πμ

    συμπτωματικά μόλις τέλειωσα «το άρωμα του ονείρου» του Τομ Ρόμπινς…
    μού το χάρισε μια μαθήτριά μου…που ξέρει πόσο συχνά χάνω την όσφρησή μου… δηλ, δεν έχω μύτη …

    εξαιρετικά έξυπνο ανάγνωσμα πάντως , σού σηκώνει τη φούστα και ερωτεύεσαι την κυτταρίτιδά σου κυρά – ζωή!

  2. 8 Αυγούστου 2012 στο 11:51 πμ

    😆

  3. 9 Αυγούστου 2012 στο 9:29 πμ

    Δεν τον γνώριζα οπότε ευχαριστώ για την πρόταση.Ωστόσο διαβάζοντας γι’αυτόν ανακάλυψα ότι έγραψε το αγαπημένο ή καλύτερα ένα απο τα αγαπημένα μου επεισόδια για το STAR TREK,το εξαιρετικό CITY ON THE EDGE OF FOREVER στο οποίο πρωταγωνιστούσε η Τζόαν Κόλλινς στις μεγάλες τις ομορφιές.Το πλήρωμα του Εντερπράιζ γυρίζει πίσω στο χρόνο ο Κέρκ ερωτεύεται μια ακτιβίστρια(Κόλλινς) αλλά αναγκάζεται να την αφήσει να σκοτωθεί σε τροχαίο για να μην αλλάξει η ροή της ιστορίας γύρω απο τον Β Παγκόσμιο πόλεμο….απίστευτα συγκινητικό! Είχε γράψει μάλιστα και το A BOY AND HIS DOG το οποίο ευτύχησε να γίνει μια πολύ συμπαθητική cult ταινία με πρωταγωνιστή τον πιτσιρικά τότε Don Johnson…..τον Εγγονόπουλο τον γνώριζα ευτυχώς χε χε.Καλημέρα

  4. 9 Αυγούστου 2012 στο 9:45 πμ

    Καλημέρα!

    Για κάποιον περίεργο λόγο ποτέ δεν πήγα ιδιαίτερα το Star Trek, αν και, φυσικά, έχω δει άπειρα επεισόδια. Το συγκεκριμένο δεν το θυμάμαι. Διαβάζω όμως διάφορα ενδιαφέροντα στη wiki: The City on the Edge of Forever.

    Το «ένα παιδί κι ο σκύλος του» και το έχω διαβάσει και το έχω δει. Ζόρικο… Για όποιον ενδιαφέρεται [η μετάφρασή του στα ελληνικά]: Ένα Παιδί κι ο Σκύλος του.
    Δημοσιευμένο στο εξαίρετο περιοδικό «Επόμενη Μέρα». Τότε. Παλιά. Πολύ παλιά.

    Εγγονόπουλος… Ναι. Δεν θα σ’ έπιανα σ’ όλα αδιάβαστο 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

