Αρχική > Αυτοέκφραση > Δυο μήνες

Δυο μήνες

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:07 μμ

    Μια ελαφριά τροφική δηλητηρίαση ήταν…

    Ένα ελαφρύ κρύωμα ενδιάμεσα [εφιδρώσεις κι αέρηδες]…

    Ένα άυπνο βράδυ…

    Στρώνω…

  2. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:12 μμ

    Να μάθω να μην προσπαθώ να οργανώσω την ανοργανωσιά του κόσμου…

    Μια νυχτερίδα που έκανε κύκλους τη μέρα που κατάργησα τους κύκλους του Καντίνσκυ, κι έφυγε προς μια κατεύθυνση διαφορετική από κείνη του βορρά…

    Και διάφορα ανθρωπολογικά «σοκ» των τελευταίων μηνών, που ξεκίνησαν μ’ ένα «τριπλό χτύπημα» την ίδια μέρα, από τρεις διαφορετικούς ανθρώπους, μέσα σε διάστημα μιας-δύο ωρών.

    Και διάφορα άλλα που ακολούθησαν…

    Ο κυνισμός των ανθρώπων ποτέ δεν έπαψε και δεν θα πάψει να με εκπλήσσει…

    Όπως και η ανοησία τους, άλλωστε…

    Και τα φαντάσματα που συναντώ μπροστά μου με ολοένα και μεγαλύτερη συχνότητα…

  3. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:21 μμ

    Θα μου πείτε πως δεν σας νοιάζει…

    Φυσικά. Γιατί να σας νοιάζει; Δεν θα ‘πρεπε…

    Απλά να. Για πρώτη φορά, μετά από τόσα χρόνια στο blogging, αρχίζω να γράφω για «πάρτη μου» και μόνον για πάρτη μου.

    Ε, ναι, θα μου πείτε. Αυτό άλλωστε είναι τα ιστολόγια: προσωπικά ημερολόγια…

    Δε νομίζω ότι θα το κάνω προσωπικό ημερολόγιο. Δεν το ‘κανα ποτέ συστηματικά. Δεν έχω σκοπό να κρατήσω σημειώσεις για την… αυτοβιογραφία μου 😆

    Απλά θα γράψω [και αν…] μερικά πραγματάκια, γι’ αυτούς…

    … που αργότερα θα φανερώσουν εδώ το πρόσωπό τους…

    Και για την περίπτωση που τους ενδιαφέρει.

  4. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:24 μμ

    Kαλησπέρα αγαπητέ….

    Με τις ευχές μου για ανάρρωση από τα διάφορα σοκ, πάρτε και αφιέρωση ένα τραγουδάκι….
    το καραβάνι του Δούκα να σας ταξιδέψει….

  5. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:28 μμ

    Ελπίζω να μην θέλετε να σας περιγράψω διάφορα απ’ αυτά τα «σοκ», γιατί θα σας απογοητεύσω…

    Πάντα ήμουνα καλός παρατηρητής των «ανθρωπίνων», απλά τώρα βλέπω με ολοένα με μεγαλύτερη διαύγεια διάφορα…

    Αυτό που έχω να πω είναι πως είναι τραγική η μοίρα των ανθρώπων…

    Και δεν το ξέρουν καν…

    Δεν μπορώ να κάνω κάτι για τον καθένα μας…

    Προσπαθώ να κάνω κάτι για μένα [και για κάποιους άλλους] και επίσης προσπαθώ να κάνω κάτι σε ένα άλλο επίπεδο [που δεν ξέρω αν ισχύει ή όχι, αλλά κάποια στιγμή θα το ξέρω].

  6. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:29 μμ

    @ χρηχα

    Ευχαριστώ αγαπητέ!

    Τη μουσική σας θα την ακούσω ευθύς μόλις τελειώσει αυτό που ακούω!

    Καλό σας βράδυ!

  7. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:32 μμ

    Α! Και μην ανησυχείτε!

    Χαρούμενος παραμένω [αυτό δα έλειπε 🙂 ]

    Καθόλου απογοητευμένος, καθόλου τίποτε. Ίσως λίγο μελαγχολικός, λίγο θλιμμένος, αλλά αυτά είναι αισθήματα για να τα κοροϊδεύουμε και να γελάμε. Δεν είναι να τα παίρνουμε στα σοβαρά. Εκτός κι αν παίρνουμε πολύ στα σοβαρά την εαυτάρα μας [συμβαίνει κι αυτό ενίοτε. Μαθαίνουμε].

    Απλά καμιά φορά γυρίζω το κουμπάκι, κι αντί για εξωστρεφής και αστείος γίνομαι ενδοσκοπικός και ήρεμος. Η Χαρά δεν μου φεύγει…

  8. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:40 μμ

    Φεύγω [όχι για κει που φαντάζεστε 😆 ]

    κι εγώ θα φύγω αλλά θα μείνουν τα πουλιά να κελαϊδούν…

    που έλεγε κι ο ποιητής [Juan Ramon Jimenez;;;]

    Καλό σας βράδυ!

    Κι αύριο μέρα είναι.

    Να περνάτε υπέροχα!

  9. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:42 μμ

    Όχι , μάλλον δεν θα’ θελα περιγραφές….όχι ότι φοβάμαι την απογοήτευση, αλλά μάλλον νοιώθω διακριτικός…..
    δεν θεωρώ τραγική την μοίρα των ανθρώπων, πάντα αυτήν ήταν….
    ποτέ δεν κατάλαβα αυτούς που πίστεψαν ότι είναι προστατευμένοι, σαν μέσα σε μια γυάλα και που θεωρούσαν ότι δεν τους αφορούσαν τα πάθη των άλλων….

    Δεν είναι ,μάλλον ευθύνη σας να κάνετε κάτι για όλους τους άλλους….κι όσοι δεν ξέρουν την μοίρα τους , θα την μάθουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο…..

    Και μια και σας άρχισα με τον Δούκα,
    να συνεχίσω τις αφιερώσεις;

  10. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:44 μμ

    συγνώμη λάθος
    αυτό είναι η δεύτερη αφιέρωση

  11. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:49 μμ

    ♪♫ Δεν είμαστε στην ίδια τη συχνότητα…♪♫

    🙂

    Ευχαριστούμε για τη μουσική. Καλό βράδυ!

  12. 19 Αυγούστου 2012 στο 10:53 μμ

    Δεν σας προλαβαίνω, είστε καλύτερος χειριστής πληκτρολογίου….εγώ μεσ’ την βιασύνη μου κάνω και χαζά λάθη….

    Η μελαγχολικότητα και η θλίψη δεν είναι αισθήματα που τα κοροϊδεύουμε , αλλά είναι σύντροφοι που μας βγάζουν από την καθημερινή μας αφέλεια και στρέφουν την προσοχή μας σε πράγματα πιο εσωτερικά….εγώ προσωπικά την δική μου μελαγχολία , που τελευταία την έχω σε μεγάλες δόσεις , την θεωρώ φίλο και σύμβουλο….όσες φορές αφέθηκα στην αφελή χαρά, να με παρασύρει, πάντοτε βρέθηκα αργότερα μετανοιωμένος, κάνοντας πράγματα που η χαρά δεν τα ζύγισε αρκετά, ή παράβλεψε ελαφρά τη καρδία τους κινδύνους….

    Καληνύχτα σας πάντως….ή μήπως καλημέρα σας , μια που μάλλον πρωί θα με διαβάσετε;

  13. 20 Αυγούστου 2012 στο 9:25 πμ

    Καλημέρα.

    Καταθέσατε την άποψή σας, να καταθέσω κι εγώ τη δική μου [για να μην λέω συνέχεια ότι εκπέμπουμε σε διαφορετικές συχνότητες 🙂 ]

    Τη μελαγχολικότητα και τη θλίψη τις κοροϊδεύω χρησιμοποιώντας έναν πολύ καλύτερο σύμβουλο.

    Η χαρά στην οποία αναφέρομαι μόνον αφελής δεν είναι. Κάτι «εκεί έξω» το μόνο που «καταλαβαίνει» είναι τις πράξεις χιούμορ και μεγαθυμίας. Η Χαρά είναι ίσως η συνεκτική ουσία του σύμπαντος. Ετσετερά ετσετερά…

  14. 21 Αυγούστου 2012 στο 10:34 μμ

    Καλησπέρα…

    Άν πάρουμε την χαρά = γνώση όπως προαναφέρθηκε σε σχόλιο, ( δεν μου έρχεται τώρα από ποιόν), τότε ναι η χαρά είναι η συνεκτική ουσία του σύμπαντος….

    Αυτό που ανέφερα εγώ σαν αφελή χαρά, ίσως είναι η του χαρακτήρος μου αφέλεια και ο ενθουσιασμός που με παρασέρνει σε ( χαρούμενες μεν) καταστροφές…..

    Να περνάτε καλά….

  15. 12 Σεπτεμβρίου 2012 στο 2:28 μμ

    Κινήθηκα ελάχιστα / αυτόν τον αιώνα! / μια δυο τρεις / δυο τρεις-τέσσερις / ή πέντε μέρες ίσως / ή νύχτες, ή λέξεις / δεν υπήρχα ακόμα…

    😉

    ΥΓ. Ας με συγχωρήσει ο ποιητής…

  16. 28 Σεπτεμβρίου 2012 στο 3:41 μμ

    Συνέχεια απ’ το σχόλιο #2

    Χτες. Σπουργίτι. Δύο φορές. Σιωπούσα.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

