Αρχική > Αυτοέκφραση > Η πολυλογού παντόφλα

Η πολυλογού παντόφλα

Πολύ καλημέρα σας!

Σας ασπάζομαι,

Παντοφλίτσας 🙂
ΥΓ1. Να περνάτε υπέροχα [για να μην σας συμβεί αυτό που συνέβη στην πολυλογού παντόφλα]

ΥΓ2. Έλεγα με τι να γελάσω εις βάρος μου σήμερα το πρωί, και βρήκα αυτό. 😆

Άμα καταφέρει κάποιος να γελάει εις βάρος του, έχει και διάφορα άλλα bonuses.

Έχουν ειπωθεί όλα αυτά, να μην επαναλαμβανόμαστε…

Κατηγορίες:Αυτοέκφραση
  1. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 10:09 πμ
  2. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 10:14 πμ

    Λέει ο ολντ μπόυ:

    Εμένα πάντως, αν έμπαινε κανείς στα αλήθεια στο μυαλό μου, θα τον καλούσα να αφήσει τις καραμπανάλ αναζητήσεις της αλήθειας και του ψεύδους, της ειλικρίνειας και της έλλειψής της, και να πάει πιο βαθιά και πιο πίσω, να ψάξει και να βρει το αρχειακό υλικό του μυαλού μου, να κάτσει να δει υπομονετικά στο Υοu Brain όλα τα βιντεάκια με τις στιγμές που με καθόρισαν, να κάτσει να συνδέσει τη σκηνή άλφα με τη σκηνή βήτα με τη σκηνή ωμέγα, να ψάξει να βρει αν καθορίστηκα ως τα πέντε, τα δέκα πέντε, τα είκοσι πέντε ή τα τριάντα πέντε, να ψάξει να βρει αν και πόσο με παίρνει βάσει της δομής των σκέψεων, αναμνήσεων, συναισθημάτων και λοιπών φληναφημάτων που καλούνται εαυτός να αλλάξω ως τα σαράντα πέντε, τα πενήντα πέντε ή τα εξήντα πέντε, να ψάξει κυρίως αν η αληθινότερη προς τον εαυτό μου αλλαγή θα ήταν αυτή που θα με έφερνε πιο κοντά στον τρόπο των πολλών ή ακόμη πιο κοντά στον τρόπο τον δικό μου.

    Κι αναρωτιόμουν αν αξίζει τον κόπο το σήριαλ στο οποίο αναφέρεται. Όταν τελειώσω αυτά που βλέπω, θα του δώσω προτεραιότητα…

  3. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 10:15 πμ

    Μετά τα 45 είναι καλά, και το πιο κοντά στον τρόπο τον δικό σου, ακόμα καλύτερα.

    Λέω εγώ, δηλαδής. Φλύαρος παντοφλίτσας 🙂

  4. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 10:27 πμ

    Σχετικό με όσα αναφέρει ο ολντ μπόυ:

    Θυμάμαι τις αμαρτίες μου #127

  5. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 10:34 πμ

    Αγαπημένη φίλη [που δεν είναι τόσο πολυλογού σαν την ημετέρα σεμνοταπεινότητα] μου αφιερώνει διάφορα τραγουδάκια πρωινιάτικα, και τα μοιράζομαι μαζί σας.

    [Μην είστε ζηλιάρες. Την φίλη μου την ξέρω… βρεφιόθεν. Από τότε που… γεννηθήκαμε. Μην πάει ο νους σας στο πονηρό 🙂 ]

  6. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 10:39 πμ

  7. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 10:49 πμ

    «πάω εγώ τον δρόμο μου / κι ό,τι χρειαστώ / θα το βρω / όταν έρθει η ώρα του»

  8. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 11:05 πμ

  9. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 11:07 πμ

    Τελευταίο, αλλά όχι έσχατο.

  10. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 11:15 πμ

    Έσχατο, ίσως και τελευταίο 😉

    Η χαρά δεν είναι για άλλοτε, η χαρά δεν είναι για μετά…

  11. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 11:34 πμ

    δεν μπόρεσα να δω τι έπαθε η κακόμοιρη πολυλογού η παντοφλίτσα , το γιουτιούμπι μου κάνει κολπάκια…καλημέρα σας ωστόσο.

  12. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 11:43 πμ

    Καλημέρα! Καλημέρα!

    [[[Τώρα, αν σας πω ότι κι εγώ δεν το είδα όλο το φιλμάκι, θα με πιστεύατε; 😆 ]]]

  13. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 3:54 μμ

    Καλέ παντρεύτηκε τι άλλο να πάθει η δόλια η παντοφλίτσα? 😛
    Καλό απόγευμα κύριε Κουρελάριε! 🙂

  14. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 8:20 μμ

    Αααααααααα!!!!! Με ποιον;;;!!!

    Γιατί όλα τα μαθαίνω τελευταίος εδώ μέσα;;;!!!

    Καλό σας βράδυ Μεγαλειοτάτη! 🙂

  15. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 9:59 μμ

    «Πολύ καλημέρα σας!
    Σας ασπάζομαι,
    Παντοφλίτσας «χαχαχαχα
    Με έκανες και γέλασα!!
    δεν πρόλαβα να δω το βίντεο αλλά γέλασα τόσο πολύ με το παντοφλίτσας που μου έφτιαξες το βράδυ!!
    καλησπέρα Ράκο με ένα τεράστιο χαμόγελο!

  16. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 10:39 μμ

    Καλό σου βράδυ Νικολέτα με ένα επίσης τεράααστιο χαμόγελο! 🙂

    [[[Ε, καμιά φορά, άμα δεν βρίσκω «εξωτερικές» αιτίες γέλωτος, ψάχνω μέσα μου 😆 ]]]

    Ωραιότατες μουσικές παίζεις τελευταία στο μπλόγκι σου, θα τις ξανακούσω μαζεμένες κάποια στιγμή…

    [[[Το ‘χω ρίξει στη μαζική θέαση αμερικάνικων σήριαλ, και δεν προλαβαίνω τις μουσικές σου. Ντρέπομαι, αλλά πού να βρω το δίκιο μου; 🙂 ]]]

  17. 20 Νοεμβρίου 2012 στο 11:26 μμ

    Να ντρέπεσαι!χαχα 😛
    εγώ πάλι το χω ρίξει στη μουσική από οτι έχεις καταλάβει..
    όταν τελειώσεις με τις σειρές βγάλε τις παντόφλες σου και έλα να χορέψουμε! :))
    φιλάκια πολλά!!

  18. 21 Νοεμβρίου 2012 στο 8:19 πμ

    Άμα είναι για χορό, είμαι πάντα έτοιμος!

    [[[Αστειεύομαι… Σπάνια χορεύω (μου το μάθανε πολύ αργά στη ζωή μου κάποιοι Λατίνοι φίλοι). Αλλά όταν το κάνω, τού δίνω και καταλαβαίνει.]]]

    Καλημερούδια! Να έχεις μια υπέροχη μέρα! 🙂

  19. 22 Νοεμβρίου 2012 στο 5:29 μμ

    Ράκος “Lumpen” Κουρελάριος :
    Καλημέρα! Καλημέρα!
    [[[Τώρα, αν σας πω ότι κι εγώ δεν το είδα όλο το φιλμάκι, θα με πιστεύατε; ]]]

    🙂 🙂 🙂
    θρύλος γίνατε!

    οι καινούριες μου παντόφλες εκλάπησαν από ξενοδοχείο, μου ρχονται λίγο μεγάλες, αλλάήταν τζάμπα, μαζί με σύνεργα ραπτικής, σκουφάκι μπανιου και σετ νυχιών…

    καλησπεράκος!

  20. 23 Νοεμβρίου 2012 στο 9:12 πμ

    🙂 🙂 🙂

    Τώρα το καταλάβατε;;;!!! Θρύλος έγινα το 65 ή το 66 όταν είχαμε ρίξει πέντε τεμάχια στα Τρίκαλα [στα δυο στενά (απ’ όπου περνούσα καθημερινά πηγαίνοντας σχολείο)]. Αλλά πού να το ξέρετε αυτό; Αγέννητη θα ήσασταν…. Πού να ξέρατε τι περάσαμε πριν τη χούντα… 😆

    Κι εγώ είχα σταμπάρει πέρυσι κάτι υπέροχα παντοφλάκια Camper, αλλά στα 50 ευρώ… Και τα ξενοδοχεία με παντοφλάκια είναι ακριβότερα… Οπότε, κυκλοφοράω και εντός οικίας με τα παλιά -και σκονισμένα- Timperland με τα οποία κυκλοφορώ και εκτός αυτής.

    Καλημεράννος! Πολλός!

  21. 23 Νοεμβρίου 2012 στο 2:38 μμ

    ααα, ενισχύστε και κανέναν μικρπολητή, τι lumpen περίπτωση είστε…
    έχει ωραιότατα είδη ένδυσης /υπόδυσης στις λαϊκή!

    πέρα από όλα αυτά όμως, μέσα σε αυτό το απλό καθημερινό χρηστικό αντικείμενο που πολλές φορές αναζητουμε με ανυπομονησία, κρύβεται κάτι συμβολικό κάθε εποχή και δεν ενοώ μονάχα του χρόνου εποχή!
    δείτε en plein écran!
    http://www.louvre.fr/oeuvre-notices/vue-dinterieur-ou-les-pantoufles-titre-traditionnel-donne-au-xixe-siecle

  22. 23 Νοεμβρίου 2012 στο 2:38 μμ

    ν

  23. 23 Νοεμβρίου 2012 στο 2:50 μμ

    Ωωω… Μα είμαι τόσο lumpen περίπτωση, που εκείνοι πρέπει να ενισχύσουν εμένα! [Και δεν βλέπω καμία προθυμία εκ μέρους τους…]

    en plein écran ακόμα και το μέγεθος φαίνεται να μου κάνει. Όταν κάποια στιγμή περάσω απ’ το Λούβρο θα φροντίσω. Μερσί!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

