Αρχική > Ποίηση > Λεπίσματα

Λεπίσματα

κιρκινέζι μου

περιεκόκκασες

τα τιλμάτια της ψυχής μου

περιλοπίζων ες αεί

Κατηγορίες:Ποίηση
  1. 5 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:14 μμ

  2. zahari
    5 Δεκεμβρίου 2012 στο 5:11 μμ

    το κιρκινεζι ειναι ομορφο και με συγκινησε…:)

    καλησπερα

  3. 5 Δεκεμβρίου 2012 στο 7:45 μμ

    🙂

    Καλό σας βράδυ!

  4. 5 Δεκεμβρίου 2012 στο 10:41 μμ

    Θέλατε να σας ξαναρωτήσω για άγνωστες λέξεις; δεν θα το κάνω….

    Έχω τρεις φωλιές κιρκινέζια στις καρυδιές μου….έτσι για να ζηλεύετε….και μια γερακίσια…είδα κι έναν μπούφο (φοβερό πουλί) πριν ενάμισι μήνα , από απόσταση μόλις πέντε μέτρων….αλλά αυτός περαστικός ήταν, και ούτε που μου έδωσε σημασία…ένα περιφρονητικό λοξό βλέμα και τίποτε άλλο…

    Καληνύχτα σας….

  5. 5 Δεκεμβρίου 2012 στο 11:57 μμ

    Κιρκαετέ μου
    Περιγέλασες
    τα ξέφτια της ψυχής μου
    Συνεχίζω να την ξεφτίζω

    Απολύτως ελεύθερη απόδοση 🙂

    Α! Δεν ζηλεύω καθόλου! Δεν είμαι τέτοιος τύπος… 🙂 Χαίρομαι για τα κιρκινέζια σας, εξάλλου κάποια στιγμή, εκεί γύρω θα είμαστε όλοι. Τα λέμε από πέρυσι το καλοκαίρι. [[[Μην ξεχνιόμαστε 🙂 ]]]

    Δυστυχώς δεν έχω δει ούτε κιρκινέζια ούτε μπούφους… Είμαι το απόλυτο πολεοδομικό ζώον. Με όλη τη σημασία των λέξεων 😆

    Καληνύχτα σας φίλτατε!

    Αν ξενυχτάτε ακόμα, η αγαπημένη μου Λάσα [που ακούω τώρα]… Αφιέρωση:

  6. 5 Δεκεμβρίου 2012 στο 11:59 μμ

    Και στην υγειά σας επίσης! [[[Ένα δίλιτρο τσίπουρο, ρεγάλο από φίλο -οικογενειακό- παραγωγό. Εξαίρετον!!!]]] 🙂

  7. 6 Δεκεμβρίου 2012 στο 1:07 μμ
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

