Αρχική > Ρηχοί Στοχασμοί > Αν «τέλειωνε» ο Κόσμος αύριο…

Αν «τέλειωνε» ο Κόσμος αύριο…

THE_END_OF_THE_WORLD_2012

Αν «τέλειωνε» ο Κόσμος αύριο…

… Πώς θα θέλατε να περάσετε το τελευταίο 24ωρο της ζωής σας;

Καταθέτω πρώτος τις προτιμήσεις μου [για να μην λέτε…]

Λοιπόν…

Με τους ελάχιστους ανθρώπους σ’ αυτόν τον πλανήτη, που τους λατρεύω και με λατρεύουν.

[Επιτέλους, δεν θα έχω καθόλου χρόνο να αφιερώσω σ’ εκείνους με τους οποίους αλληλοσιχαινόμαστε εγκάρδια. Ουφ!]

Να πίνουμε.

[Τι στο καλό;! Μην μας πουν meta και ξενέρωτους…]

Να τσιμπολογάμε.

[Μη μας θερίσει το πιώμα και πάμε άκλαυτοι…]

Ν’ ακούμε καμιά μουσική.

[Μην πάμε κι… ατραγούδιστοι…]

Κάνα χορό.

[Για να τιμήσουμε με τα τελευταία βήματά μας τ’ άγια χώματα της Μητέρας Γης…]

Και κυρίως…

… Και κυρίως, κυρίες και κύριοι…

… Να ρίξουμε με τα φιλαράκια μου μία πολύ-πολύ σοβαρή συζήτηση…

[Είναι γνωστή η σοβαρότητά μας, άλλωστε…]

… σχετικά με την Αθανασία του Ανθρώπου…

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Καλή αντάμωση στα… τελάδικα!

[Να περάσετε υπέροχα! Δε θέλω παράπονα meta…]

Κατηγορίες:Ρηχοί Στοχασμοί
  1. 20 Δεκεμβρίου 2012 στο 8:49 πμ

    Και μην μου πει κανένας τίποτα για σεξ…

    Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να απογοητεύσω κάποια γυναίκα το τελευταίο 24ωρο της ζωής της… Δεν είμαι τέτοιος τύπος… 🙂

  2. 20 Δεκεμβρίου 2012 στο 9:13 μμ

    «Μου ‘φαγες τα συκώτια», λέμε σε κάποιον που μας στενοχωρεί.

    «¨Εκανα καινούργιο συκώτι απ’ τα γέλια», λέμε επίσης.

    Διάγνωση και θεραπεία.

    Παροιμίες. Σοφία χιλιετιών 😉

  3. 20 Δεκεμβρίου 2012 στο 11:26 μμ

    Σήμερα το βράδυ, συνομίλησα τηλεφωνικά για αρκετή ώρα με ένα λατρευτό μου πρόσωπο. Είχαμε να μιλήσουμε 13 χρόνια. Όχι, δεν ήμασταν τσακωμένοι. Πρόβλημα υγείας, με επίπτωση στις φωνητικές χορδές. Λέγαμε για τις γιορτές, για γλυκά, για το χωριό…

    Είμαι ευτυχής. Και χαρούμενος, φυσικά.

    Όλα λύνονται σ’ αυτόν τον κόσμο.

    Ακόμα και η ανοησία σε συνδυασμό με την άγνοια αντιμετωπίζονται.

    Αρκεί να το θέλει κανείς.

    Δεν παίρνουμε αποφάσεις για τους άλλους. Ή τις παίρνουν ή δεν τις παίρνουν. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και πάμε παρακάτω. Όχι παραπίσω. Vita brevis… 🙂

  4. 21 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:03 πμ

    Κι αυτό το λατρευτό μου πρόσωπο, όταν ήμουν μικρούλης, μου έπλεκε σοσόνια, για να ‘ναι τα πόδια μου ζεστά το χειμώνα.

    Τώρα, φευ, κι αυτά πρέπει να μας τα φέρνει ο Άη Βασίλης [II]:

    https://kourelarios.wordpress.com/?attachment_id=3265

    ΥΓ. Ο Άη Βασίλης [I] μου έστειλε ένα σετ ηχείων για τον υπολογιστή… Καταλαβαίνετε πόσο χωμένος στην… ύλη είμαι…

  5. 21 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:09 πμ

    Και για να καταλάβετε την έλλειψη ήθους που με χαρακτηρίζει, σήμερα, τελευταία μέρα του Κόσμου, έκανα κι έναν καθαρισμό στα δοντάκια μου…

    Το μόνο που καταλαβαίνει το Κυρία τους είναι η χαρά και το γέλιο μας.

    Κι εγώ, ως γνωστή μαλαγάνα…

    Φιλάκια… 🙂

    ΥΓ. Η «γνώση», ως γνωστόν, είναι νταλκάς, πόνος… Κι εγώ δεν υπήρξα ρεμπέτης…

  6. 21 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:11 πμ

    😆

  7. 21 Δεκεμβρίου 2012 στο 10:50 πμ
  8. 22 Δεκεμβρίου 2012 στο 7:53 πμ

    Την γλιτώσαμε κι αυτή τη φορά…

  9. 22 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:47 μμ

    η μισή αλήθεια είναι πιο καταστροφική και από το ίδιο το ψέμα…
    τώρα που ο ήλιος ευθυγραμμίζεται με το κέντρο του γαλαξία δεν είναι πολύ μεγαλύτερη η έλξη από το κέντρο του γαλαξία;

  10. 22 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:51 μμ

    Όλα τελευταίος τα μαθαίνω σ’ αυτό το Σύμπαν… 😦

    Δεν ήξερα τίποτα περί ευθυγράμμισης…

    Αλλά απ’ την άλλη, δύο σημεία είναι πάντα σε ευθεία….

    Και υπάρχουν άραγε ευθείες στο Σύμπαν;

    Με ταλαιπωρείτε…

    ΥΓ. Νάις άσμα! Μερσί!

  11. 23 Δεκεμβρίου 2012 στο 2:58 μμ

    Kαλημέρα αγαπητέ ….

    Πολύ ωραία μας τα λέτε ….αυτά θα ήθελα να κάνω κι εγώ , κατόπιν εορτής θα μου πείτε ….

    Πάντως αστεία αστεία , νομίζω ότι με την συμβολή των χαζόκουτων, όλοι λιγάκι αναρωτηθήκαμε στο ερώτημα που μας βάλατε πιο πάνω….

  12. 23 Δεκεμβρίου 2012 στο 2:59 μμ

    Και γιατί παρακαλώ να αφήσετε έξω το σεξ;

  13. 23 Δεκεμβρίου 2012 στο 6:28 μμ

    Καλησπέρα φίλτατε.

    Μπα, δεν αναρωτήθηκα καθόλου. Ίσως γιατί στο χαζόκουτο βλέπω καμιά ταινία αραιά και πού [και τον θρύλο, φυσικά].

    Για μια μέρα, την Τελευταία του Κόσμου, μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς σεξ. Νομίζω 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

