Αρχική > Μουσική > Καλά Χριστούγεννα!

Καλά Χριστούγεννα!

Καλά Χριστούγεννα σε όλες/όλους μας!

Χρόνια μας πολλά!

Εύχομαι σε όλες/όλους μας τα καλύτερα!

[Και, κυρίως, ένα καλύτερο παρελθόν! 🙂 ]

Χρόνια πολλά στις Χριστίνες, στις Χριστιάννες και στους Χρήστους.

Να περνάτε υπέροχα! Μπορείτε και υπεροχότερα!

Ευχότατες ευχές!!!

ΥΓ. Να μην περνάω απ’ τα μπλόγκια σας για ατομικές ευχές και δημιουργώ περιττό θόρυβο… Αφήστε που το τερατάκι μέσα μου είναι στα κέφια του και θ’ αρχίσω πάλι τα πειράγματα… Φιλώ σας!

[Τσίμπησα το τραγούδι απ’ αυτή τη λίστα του Νίκου Φωτάκη Christmas Time is Here, με υπέροχα γιορτινά άσματα. Enjoy!]

Κατηγορίες:Μουσική
  1. 24 Δεκεμβρίου 2012 στο 8:52 μμ

    όλα είναι πολύ ήσυχα χωρίς εσένα για αυτό γίνε καλά γρήγορα…
    τίνος λεξικού τι λέξεις να ταιριάξω
    για να χωρέσουν οι ευχές που θέλω να σου γράψω;

    πολύχρονος!
    υγεία!
    χαρά!
    αγάπη,
    &
    ολίγον τρέλλα!

  2. xtina12
    24 Δεκεμβρίου 2012 στο 10:29 μμ

    χρόνια πολλά συνονόματε!ο χοντρούλης με την κόκκινη μπυτζάμα και τα πονοπον να σου φέρει μεγάλα δώρα :-))
    καλά χριστούγεννα και καλή πρωτοχρονιά!

  3. 24 Δεκεμβρίου 2012 στο 11:47 μμ

    @ katabran

    Δεν πρόκειται -ευτυχώς!- να γίνω ποτέ καλά…

    ♫♪Folly came here and never left again ♪♫

    Χίλια ευχαριστώ για τη μαντινάδα [;] και τις ευχές!

    Να περάσεις υπέροχα απόψε κι αύριο!!!

    ΥΓ. Μόλις έβαλα τα παραδοσιακά στρούντελ στο φούρνο. Σας το λέω γιατί πέρισυ με είχατε κατσαδιάσει για τα… φράγκικα γούστα μου. Τι να κάνω το δόλιο βλαχαδερό; Με εξευρωπάισαν βιαίως σε τρυφερή ηλικία και μου ‘μεινε. 🙂

  4. 24 Δεκεμβρίου 2012 στο 11:51 μμ

    @ xtina12

    Χρόνια πολλά και σε σένα Χριστινίτα, με υγεία, με χαρά και δημιουργία!!!

    Κι αν δεν μου τα φέρει ο χοντρούλης με την μπυτζάμα όταν έρθει η ώρα τους θα τα βρω [που έλεγε και το τραγούδι στο προηγούμενο ποστάκι].

    Ευχαριστώ για τις ευχές! Να περάσεις υπέροχα απόψε κι αύριο!!! 🙂

  5. 25 Δεκεμβρίου 2012 στο 9:33 μμ

    Πού ‘σαι νιότη που μου ‘λεγες… Τι μου ‘λεγες;

    Κοιτάζω κάτι φωτό, τραβηγμένες πριν από ακριβώς τριάντα χρόνια, σαν σήμερα. Είχα πάει να δω τ’ αδέρφι μου στην Ιταλία…

    Σχεδόν ίδιος είμαι [λίγες ρυτίδες περισσότερες, λίγες τρίχες στο άνω τριχωτό της κεφαλής λιγότερες, και κάμποσες άσπρες στο μούσι… δεν μετράνε…]

    Κι ο μπαγάσας δείχνω στις φωτό τόσο ήσυχο παιδί. Και ήμουνα κιόλας. Ευτυχώς που ζει η μάνα μου και διαβεβαιώνει τους πάντες ότι όταν ήμουνα μικρός ήμουνα πολύ ήσυχο το καημένο… Τα ίδια λέω κι εγώ, αλλά δεν μας πιστεύει κανένας 🙂

    Αυτά λέγαμε και το μεσημέρι, αλλά κανένας δεν μας πιστεύει…

    Πού ‘σαι νιότη; 😆

    Να περνάτε υπέροχα!

  6. 25 Δεκεμβρίου 2012 στο 11:39 μμ

    Χρόνια πολλά….πολύχρονος….συνονόματε….

    Να ‘ σαι γερός και δυνατός και τυχερός….και να’ βρεις όσα ψάχνεις…..

    Και να περνάς καλά……

  7. 26 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:17 μμ

    Χρόνια μας πολλά…

    Να χαιρόμαστε, να μας χαιρόμαστε, να μας χαίρονται…

    Κι εσύ να ‘βρεις όσα ψάχνεις… Να ‘βρεις τον τρόπο, δλδ, να σε βρίσκουν αυτά που ψάχνεις.

    Καλημέρες!

  8. 26 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:42 μμ

    Μόλις διάβαζα αυτή την είδηση…

    Φιλιππόπουλος σε Μάνια Τεγοπούλου: Η «Ελευθεροτυπία» είναι δική μου!

    … και «μου ‘ρθε» αυτό το τραγούδι 😆

  9. 26 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:47 μμ

    Μάκαρος ύμπερ άλλες!

  10. 26 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:51 μμ

    Κι ο εθνικός ύμνος:

  11. 26 Δεκεμβρίου 2012 στο 12:56 μμ

    Ένα βραδάκι τις προάλλες, έψαχνα κάτι παλιές «αμαρτίες» μου και ανακάλυψα ότι κάποια περίοδο στο στρατό κρατούσα ημερολόγιο. Ανάμεσα στα πολλά γέλια, κάποια μέρα είχα μια σημείωση όπου βλέποντάς με ένα πρωί στον καθρέφτη [κόντρα ξύρισμα] είχα αναφωνήσει: «Μαραμένη μου γαρδένια». Δεν θυμόμουν πώς μου ‘χε έρθει. Το βρήκα σήμερα:

  12. 26 Δεκεμβρίου 2012 στο 1:23 μμ

    Μισή δίπλα, μια χιλιάρα C, καφές, γέλιο και [σοβαρά] τραγούδια… Ο καλύτερος τρόπος για να κατέβεις απ’ το όρος Hangover 🙂

    Φτάσαμε στους πρόποδες. Τέλος! Καλημέρααα!!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

