Αρχική > Νίτσε, Φιλοσοφία, Χιούμορ > Μετά το ματς…

Μετά το ματς…

40

redplanet.gr

Με το που τελειώνει ο αγώνας, σκέφτομαι να αθληθώ και λίγο πνευματικά…

Ανοίγω, στην τύχη, το βιβλίο με τις Τελευταίες Επιστολές του Νίτσε [1887-1889] [εκδ. Άγρα] και διαβάζω τα εξής [σ.75]:

Αγαπητέ φίλε,

Πόσο κοντά μου είσαστε όλον αυτό τον καιρό!

Πόσες τρελές και πόσες λογικές καταστάσεις επινόησα, όπου εσείς παίζατε πάντα τον πρωταγωνιστικό ρόλο!

Υπήρξε μια ωραία ευκαιρία: η τελευταία κλήρωση του λαχείου της Νίκαιας – και τουλάχιστον επί μισή ώρα επέτρεψα στον εαυτό μου τη μικρή ανόητη πολυτέλεια να θεωρώ σίγουρο πως θα κερδίσω τον πρώτο λαχνό!

Μ’ αυτό το μισό εκατομμύριο θα μπορούσε να δημιουργηθεί πολλή λογική πάνω στη γη.

Τουλάχιστον εμείς οι δυο θα μπορούσαμε να παρατηρήσουμε την ύπαρξή μας με περισσότερη ειρωνεία, με περισσότερο «επέκεινα» του παραλόγου – και κατά βάθος, για να κάνουμε τέτοιου είδους πράγματα, αυτά που κάνουμε εσείς κι εγώ, και για να γίνουν αυτά πραγματικά καλά και θεϊκά, χρειάζεται ένα και μόνον πράγμα, η ειρωνεία (άρα -επειδή αυτό υπαγορεύει η λογική πάνω στη γη- μισό εκατομμύριο είναι το τίμημα της ειρωνείας…).

Βάζω τα γέλια, κλείνω το βιβλίο και συνεχίζω τους πανηγυρισμούς.

40/88!!!

🙂

  1. 10 Μαρτίου 2013 στο 10:14 μμ

    Και πάνω στους πανηγυρισμούς, ακούγεται και το πανηγυρτζίδικο άσμα της Λούλας Παππά, «Έχεις τρελάνει κόσμο…» [Θρύλε των γηπέδων!]:

    Δεν γνωρίζετε τη Λούλα Παππά;

    Πρώτη εξαδέλφη της Βίκυς Σταμάτη [η σχετική είδηση και βίντεο για το Ζέλι Φθιώτιδας – εξαιρετικοί οι Ζελιαναίοι που εμφανίζονται εκεί].

    Δήλωση της Βίκυς Σταμάτη:

    «Οι γυναίκες της δικής μου κοινωνικής τάξης δεν ρωτούν τους άνδρες τους που βρήκαν τα λεφτά.»

    Με μισό εκατομμύρια ευρώ, κάτι θα μπορούσαμε να κάνουμε για τη λογική σ’ αυτόν τον πλανήτη 😉

  2. Νικολας Περιστερης
    11 Μαρτίου 2013 στο 2:52 μμ

    Μαζι μα κοκκαλα και τα αιματα μην ξεχασουμε και κανα δανειο να αφησουμε

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=502411

    ο απολυτος συνδυασμος

  3. 11 Μαρτίου 2013 στο 4:58 μμ

    Περίμενε ν’ ανοιχτεί κ το κιβώτιο στο τέλος…(μηδένα προ του τέλους)

  4. 11 Μαρτίου 2013 στο 8:39 μμ

    Καλησπέρα…

    Συγχαρητήρια για τις νίκες , αλλά δεν θα μπορούσα να συμμετέχω σε πανυγυρισμούς ποδοσφαιρικής ομάδας ποτέ….

    Ευχομαι να ‘στε καλά…
    εμένα η γυναίκα μου πάντως άκουσε το άσμα και ήρθε και έπιανε το μέτωπό μου πριν ένα λεπτό,,,δεν μπορεί λέει , πυρετό θα’ χει ο άνθρωπος ……
    οπότε θα’λεγα, εύχομαι -κατά τα άλλα – να’στε καλά….

  5. 11 Μαρτίου 2013 στο 8:40 μμ

    @ Νικολας Περιστερης

    Η Μεσόγειος ανήκει στους… υδατάνθρακές της, κι οι υδρογονάνθρακές της στους Καμμένους Έλληνες!

    Απόρρητη έκθεση για πετρέλαιο 500 δισ. δολαρίων στα "συρτάρια" από το 1997

  6. 11 Μαρτίου 2013 στο 8:42 μμ

    @ Σύντροφος Ανακριτής

    Meta το τέλος;;; [Και φαντάσου να ‘χει χαθεί κι η γάτα….]

  7. 11 Μαρτίου 2013 στο 8:45 μμ

    @ χρηχα

    Καλησπέρα.

    Πανηγυρίζω για οτιδήποτε. Μόνον που οι πανηγυρισμοί μου είναι κι αυτοί για τα πανηγύρια.

    Μια χαρά είμαι…

    Να πείτε στη σύζυγο ότι κανένας δεν έπαθε τίποτα διευρύνοντας ολίγον τι τους ορίζοντες του χιούμορ του. Κι εγώ γελάω συνέχεια [σχεδόν]. Μόνον με τα σοβαρά δεν γελάω, κι αυτά είναι ελάχιστα πια. Και καθημερινά μειώνονται.

    Την καληνύχτα μου!

  8. Νικολας Περιστερης
    12 Μαρτίου 2013 στο 12:55 πμ

    Αχ Λουλα , αχ Ζελι με αφησες μονο μου σαν ορφανο μπιζελι

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

