Αρχική > Uncategorized > «Μέτρησα τα χρόνια μου…»

«Μέτρησα τα χρόνια μου…»

Ράκος "Lumpen" Κουρελάριος

Mário de Andrade:

Mário Raul de Morais Andrade (October 9, 1893 – February 25, 1945) was a Brazilian poet, novelist, musicologist, art historian and critic, and photographer. One of the founders of Brazilian modernism, he virtually created modern Brazilian poetry with the publication of his Paulicéia Desvairada (Hallucinated City) in 1922. He has had an enormous influence on modern Brazilian literature, and as a scholar and essayist—he was a pioneer of the field of ethnomusicology—his influence has reached far beyond Brazil.

Ο ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΩΡΙΜΩΝ

Μέτρησα τα χρόνια μου και συνειδητοποίησα, ότι μου υπολείπεται λιγότερος χρόνος ζωής απ’ό,τι έχω ζήσει μέχρι τώρα…

Αισθάνομαι όπως αυτό το παιδάκι που κέρδισε μια σακούλα καραμέλες: τις πρώτες τις καταβρόχθισε με λαιμαργία αλλά όταν παρατήρησε ότι του απέμεναν λίγες, άρχισε να τις γεύεται με βαθιά απόλαυση.

Δεν έχω πια χρόνο για ατέρμονες συγκεντρώσεις όπου συζητούνται, καταστατικά, νόρμες, διαδικασίες και εσωτερικοί…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 258 επιπλέον λέξεις

Κατηγορίες:Uncategorized
  1. 16 Ιουνίου 2013 στο 1:07 μμ

    “Όχι μάταιους καβγάδες, όχι άχρηστες συζητήσεις, όχι ρητορείες, όχι συμπόσια, όχι βδομάδες μαρξιστικής σκέψης! Όταν χρειαστεί να χτυπήσεις για να ελευθερωθείς πραγματικά, χτύπα του σκοτωμού! Οι λέξεις δεν σκοτώνουν”

    Ραούλ Βανεγκέμ, Πραγματεία, σελ. 182

  2. 16 Ιουνίου 2013 στο 1:14 μμ

    Πηγή του προηγούμενου τσιτάτου:

    Μπορώ να πω ότι είμαι ένας ευτυχισμένος blogger… [24-5-2008]

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

