Αρχική > Uncategorized > Άρης Ζεπάτος: «Ποιος είμαι εγώ;»

Άρης Ζεπάτος: «Ποιος είμαι εγώ;»

2 Αυγούστου 2013

Ράκος "Lumpen" Κουρελάριος

► Άρης Ζεπάτος – Ένας μοναδικός άνθρωπος [του Θεόδωρου Ζιάκα]

► Άρης Ζεπάτος: «Ποιος είμαι εγώ;»:

► Άρης Ζεπάτος: Για την προσωποκεντρική αναζήτηση (γενικές παρατηρήσεις)

[…] Το «άθλημα των σχέσεων» δεν είναι ο ακρογωνιαίος λίθος, η Αγάπη είναι. Οι σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους είναι ένας τρόπος με τον οποίο εκδηλώνεται η Αγάπη, αποκτούν σημασία όχι αυτοτελώς αλλά στο μέτρο που είναι έκφρασι Αγάπης και άνευ της Αγάπης είναι μηδέν. Επίσης οι λεγόμενες «αδιαμεσολάβητες» σχέσεις, οι σχέσεις πρόσωπο προς πρόσωπο, αποκτούν τεράστια σημασία στην σκέψι του Γιανναρά. Νομίζω πως πάλι έχασε τον στόχο. Ο άνθρωπος στην σημερινή του κατάστασι είναι αδύνατον να κάνει σχέσι πρόσωπο προς πρόσωπο, γιατί μεσολαβούν τα πάθη. Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι στην ουσία σχέσεις ανάμεσα στα πάθη σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αν ο άνθρωπος δεν έχει Αγάπη σταθεροποιημένη μέσα του, μεγάλη εξασθένισι των παθών, εγώ διάφανο από την Αγάπη και τον εσωτερικό εαυτό απελευθερωμένο και…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 90 επιπλέον λέξεις

Κατηγορίες:Uncategorized