Αρχική > Uncategorized > Ακόμη ένα σχόλιο στην Κοινωνία του -ποιανού;- Θεάματος

Ακόμη ένα σχόλιο στην Κοινωνία του -ποιανού;- Θεάματος

12 Αυγούστου 2015

Κλάψα και υπεροψία, που λέει και μια φίλη…

Για να «καταλάβεις» τους «Έλληνες» φιλοκαταστασιακούς, πρέπει να έχεις ζήσει στα «χρόνια της κρίσης», dear αναγνώστρια…

Κι αυτή, η Krisis, δεν ξεκίνησε το ’09…

Να ζήσουμε να την ξεχάσουμε 😉

Ράκος "Lumpen" Κουρελάριος

Τοιχογραφία στο Βαλπαραΐσο της Χιλής

Ενοχλώ κανέναν;

Δεν νομίζω…

Είτε οφείλεται στο ότι έχω αποτρελαθεί τελείως, είτε οφείλεται στο ότι έχω αυθυποβληθεί τελείως, είτε οφείλεται σε οτιδήποτε άλλο, δεν νομίζω ότι ενοχλώ κανέναν επειδή το καταδιασκεδάζω κι επειδή είμαι συνέχεια χαζοχαρούμενο…

Αν ενοχλώ κανέναν σας, να μου το πείτε και θα σταματήσω αμέσως! [Λέμε τώρα… 😆 ]

Ακόμη ένα σχόλιο, λοιπόν, στην Κοινωνία του -ποιανού;- Θεάματος.

[…] Ο δον Χουάν ισχυρίστηκε ότι η αιτία για τον κυνισμό και την απελπισία του ανθρώπου είναι ένα κομματάκι σιωπηλής γνώσης που έχει απομείνει μέσα του, που κάνει δύο πράγματα: το ένα είναι να δίνει κάποια υποψία στον άνθρωπο γύρω από την αρχαία σύνδεσή του με την πηγή των πάντων και το άλλο τον κάνει να αισθάνεται ότι χωρίς αυτήν τη σύνδεση, δεν έχει καμιά ελπίδα ειρήνης, ικανοποίησης, επίτευξης.

Νόμισα ότι τον είχα πιάσει τον δον Χουάν σε αντίφαση. Του είπα ότι κάποτε μου…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 500 επιπλέον λέξεις

Κατηγορίες:Uncategorized